גרסאת דסקטופ

אבקות חלבון מומלצות לנשים

קולגן כדורים מחיר

אבקות חלבון מומלצות לנשים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

אבקות חלבון לנשים – יש דבר כזה

אם את קוראת את המאמר הזה כנראה שיש לך עניין וסקרנות לגבי אבקות חלבון, רק שאינך בטוחה אם הן מתאימות גם לנשים, ואם יש אבקות חלבון לנשים השונות ממוצרים לגברים. אם כך כדאי לך להמשיך ולקרוא את המאמר הבא.

כן – גם לנשים

קודם כל, חשוב שתדעי שאת לא היחידה שמסתובבת עם השאלות האלו לגבי אבקת חלבון לנשים. בד בבד עם העלייה במודעות לבריאות הגוף וטיפוחו נשים רבות החלו להתעניין ולהתעמק בכל הקשור לתזונה נכונה, לביצוע פעילות גופנית ולענפי פיתוח הגוף השונים. לא מעטות מהן גם הולכות למכוני הכושר ונתקלות שם וברשת האינטרנט בפרסומים אודות אבקות חלבון. וכך, מה שהיה עד לפני מספר שנים נחלתם הבלעדית כמעט של גברים, הפך לתחום עניין גם עבור נשים.

אכן, אין זה משנה אם מדובר בגבר או באישה, הגוף של כל אחד מאיתנו בנוי מחלבונים וזקוק להם לכל התפקודים כגון למערכת החיסון, לבנייה של העור, של העצמות וגם של השרירים.

יחד עם זאת, לעיתים הצרכים הבסיסיים של חומצות האמינו והחלבונים אינם מתמלאים, לא רק בשל תזונה לקויה, אלא בעיקר (ואנו מניחים שזה המקרה שלך) – עקב פעילות ספורטיבית בדגש על פיתוח הגוף. במקרה זה יש עוד יותר צורך ברמה נאותה של חומצות אמינו ליצירת חלבונים, לשמירה על מסת השרירים, ולקבלת החיזוק החשוב אחרי אימון כאשר השרירים עשויים להיכנס לתהליך של בנייה או פירוק – כתלות בזמינות המרכיבים השונים. אז אמנם גם גברים וגם נשים צורכים אבקות חלבון, אולם נשים רבות מחפשות אבקה שבה הדגש הוא יותר על חיטוב הגוף ופחות על העלאת מסת השריר שמשויכת למבנה גוף גברי. ויש עבורן פתרון.

אז איזו אבקה מומלצת לנשים

אם את מחפשת אבקת חלבון מומלצת לנשים כדאי שתכירי את אבקת החלבון Miss Alfa. מדובר בנוסחא המתאימה במיוחד לנשים ולמעשה בטרנד הסוחף את התחום. זוהי אבקה עם 116 קלוריות בלבד למנה לעומת כמות גדולה של 20 גרם חלבון, ובנוסף – היא מכילה סיבים תזונתיים לשיפור תחושת השובע, ותמצית של גרסיניה קמבוג’יה המסייע בהגברת המטבוליזם. מעבר לכך באבקת החלבון Miss Alfa יש את החלבון האיכותי ביותר – מי גבינה, עם כל חומצות האמינו החיוניות. כתוצאה מכך מתקבלת אבקה טבעית לחלוטין ללא חומרים בלתי מאושרים, התורמת בעיקר לחיטוב ולא לניפוח שרירים.

אם לא די בכך, זוהי גם אבקה טעימה מאוד שניתן להכין איתה שייק חלבון בטעמי וניל, קפוצ’ינו ושוקולד, וישנו אפילו שייקר ורוד ייעודי שמצטרף אליה. את אבקת מיס אלפא ניתן לצרוך בבוקר, בערב, לפני אימון או אחריו, ולמעשה בכל שעות היום – כולל בימים שאינך מתאמנת.

יחד עם זאת, חשוב שתזכרי שאבקת חלבון אינה תחליף אלא תוספת לתזונה מותאמת אישית לתוכנית האימונים ולמטרות שלך. לשם כך, כדאי להיוועץ בבעלי מקצוע בתחום התזונה, הספורט ופיתוח הגוף וגם לקרוא עוד חומר על תזונה נכונה המפורסם באתר.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

קולגן כדורים מחיר

אבקות חלבון מומלצות לנשים

אבקות חלבון לנשים – יש דבר כזה אם את קוראת את המאמר הזה כנראה שיש לך עניין וסקרנות לגבי אבקות חלבון, רק שאינך בטוחה אם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן