גרסאת דסקטופ

אבקת חלבון השוואת מחירים

קולגן וחומצה היאלורונית של סולגאר

אבקת חלבון השוואת מחירים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

אבקת חלבון – מחירים ומה שביניהם

למי ששואל את עצמו כמה עולה אבקת חלבון נסביר שהתשובה אינה אחת ויחידה. כמו בכל תחום צרכני גם כאן ישנו טווח מחירים המשתנה בהתאם לכמה פרמטרים. בשורות הבאות נסקור את הנושא ונבין מדוע גורמים שונים מציעים על אבקת חלבון מחירים שונים.

אבקת חלבון שמשלבת בין איכות גבוהה ומחיר מצוין

לפני שנספר על הגורמים המשפיעים על העלויות, נביא דוגמא לאבקת חלבון הנחשבת לטובה במיוחד, ולמעשה היא הנמכרת כיום בישראל. מדובר באבקת אלפא של חברת נוטרי-די ספורט, בעלת הערכים הגבוהים בעולם בזכות שילוב מעולה של חלבון מי גבינה וחלבון ביצה לספיגה מהירה ואיטית. כמו כן, היא מספקת כמות אידיאלית של חומצות אמינו BCAA וקלה לעיכול, בלי חומרים משמרים, תוספות סוכר, צבעי מאכל או שומני טראנס. ואם כבר עוסקים באבקות מומלצות שווה לציין את אבקת החלבון BPI, המשלבת גם היא בין איכות גבוהה במיוחד למחיר מצוין. זוהי אבקה המשלבת כמה סוגי חלבונים, כולל מי גבינה וביצה, וכן כמות אופטימאלית של חומצות אמינו BCAA, וכל זאת בתנאי ייצור קפדניים ביותר.

אז מה משפיע על העלות של אבקת חלבון

אם תעשו על אבקת חלבון השוואת מחירים תגלו עד מהרה פערים בין המשווקים השונים ובין המוצרים השונים. באופן כללי, העלות מתחילה בקצת פחות ממאה ₪ ליחידה ועד לסביבות ה- 350 ₪. מדוע יש פערים במחירים? הנה כמה פרמטרים שמשפיעים עליהם:

  • סוג האבקה – אבקות חלבון מבוססות על מקורות שונים של חלבון כגון מי גבינה, סויה, קזאין וכדומה. מרבית המתאמנים ימליצו על חלבון מי גבינה שכן הפירוק שלו הוא הטוב והמהיר ביותר, ולא פעם ממליצים לשלב בין אבקת מי גבינה וחלבון ביצים (למי שאינו טבעוני כמובן). בנוסף, ישנן דרכים שונות להפקת ועיבוד החלבון כאשר שיטת WPH היא היקרה ביותר. יש הצדקה למחיר היותר גבוה מכיוון שבמוצרים אלו רמת החלבון גבוהה מאוד וחלקו גם עבר פירוק לחומות אמינו, מה שהופך אותן אפילו יותר זמינות אחרי האימון. יחד עם זאת, אין זו קנייה הכרחית למי שאינו מצוי במשטר אימונים אינטנסיבי במיוחד.
  • כמות האבקה – לעיתים תראו באתרים תחת אותה קטגוריה (למשל חלבון מי גבינה) ואפילו אותה היצרנית, מוצר זהה הנמכר בפער של מאה שקלים. אם תשימו לב תבחינו שמוצר אחד הוא במשקל נמוך, למשל 750 גרם, ואילו המוצר השני במשקל גבוה – למשל 2.7 גרם.
  • יצרנית – כמו בכל תחום, גם כאן המחיר מושפע מהמוניטין של היצרנית, ולעיתים מוצר ממש זהה נמכר בפער של עשרות שקלים מפני שעומדת מאחוריו יצרנית מוכרת. אז נכון שלא תמיד המוניטין לבדו מצדיק את המחיר הגבוה, ואתם בעצם משלמים על המותג, אבל לפעמים – ובעיקר בתחום תוספי התזונה לספורטאים – דווקא ישנה הצדקה. זאת מכיוון שאתם יכולים להיות בטוחים במוצר איכותי שמיוצר תחת תנאים מוקפדים.
  • מבצעים – לא פעם יציעו לכם על אבקת חלבון מחיר מוזל בזכות מבצע שהמשווק החליט עליו. לדוגמא, בחלק מאתרי המשווקים מציעים באופן קבוע מחיר זול יותר עבור קנייה של זוג מוצרים במבצע. לפיכך, בהחלט שווה לחפש אם ישנה קטגוריית מבצעים באתר, או להתקשר לשירות הלקוחות ולבדוק אם יש הנחות מיוחדות.
  • שיקולי יבואן ומשווק – בשנים האחרונות נכנסו לתחום תוספי התזונה לספורטאים ומפתחי הגוף שחקנים רבים (יש לציין כי תוספים אלו מיועדים לא רק לספורטאים ולבודי בילדינג אלא לאנשים רבים שמעוניינים להשלים את תזונתם עקב צרכים ומטרות שונות). עקב כך, קיימת תחרות שהצרכנים מרוויחים ממנה, והמחיר מושפע משיקולים שונים של המשווק – למשל יש מי שמתמחר גבוה יותר עקב מוניטין שרכש עם השנים, יש מי שמתמחר גבוה יותר מפני שהוא מעניק שירותי מקיף של ייעוץ והדרכה ואפילו בניית תוכנית אימונים, וכדומה.

אבקות חלבון בזול?

אם אתם מחפשים אבקת חלבון במחיר זול כדאי לזכור שבתחום הזה לא רצוי להסתכל על הדברים דרך “החור שבגרוש”. נכון שלאורך זמן מדובר בהוצאה בלתי מבוטלת, אבל חיסכון של כמה עשרות שקלים על מוצר שאינכם בטוחים שהוא איכותי או מתאים לצרכיכם – לא ייתן לכם שקט נפשי. כדאי גם שתקבלו מידע על תזונה נכונה ובריאה דרך מאמרים המפורסמים באתר שלנו.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

קולגן וחומצה היאלורונית של סולגאר

אבקת חלבון השוואת מחירים

אבקת חלבון – מחירים ומה שביניהם למי ששואל את עצמו כמה עולה אבקת חלבון נסביר שהתשובה אינה אחת ויחידה. כמו בכל תחום צרכני גם כאן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

מאכלים מנקי רעלים

כאשר אנו סובלים מ”קיבה רדומה”, לעיתים נופתע לגלות כי הרעלנו אותה. לעיתים אנו מתקשים להטיל

דילוג לתוכן