גרסאת דסקטופ

אבקת חלבון זול

חלבון קולגן

אבקת חלבון זול

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

אבקת חלבון בזול – איך חוסכים במחיר?

הגעה ליעדי האימון ופיתוח הגוף מחייבת התמדה, השקעה, זמן ואנרגיות, ולא פעם גם כרוכה בהוצאה כספית. אחד התחומים שעליהם יוצא הכסף הוא תוספי התזונה למיניהם, אשר מטרתם לספק לגוף את הרכיבים הדרושים לו ושאותם מסיבה זו או אחרת לא ניתן להשיג באופן אופטימאלי מהתזונה הרגילה. ומתוך שוק תוספי התזונה המכוון לספורטאים, מתאמנים והציבור הרחב, בולטות במיוחד אבקות החלבון שמוצעות בעשרות סוגים בשוק המקומי והבינלאומי. אבקות אלו מוצעות במחירים שונים ורבים שואלים את עצמם כיצד למצוא אבקת חלבון בזול, איך אפשר לחסוך בהוצאות, והאם אבקת חלבון זולה משמעה גם איכות ירודה. על השאלות האלו ונוספות נשיב במאמר הבא.

על מה שבין מחיר ואיכות

אם הקלדתם בגוגל את הביטוי אבקת חלבון הכי זול בארץ או כל ביטוי דומה, בוודאי ראיתם לא מעט מודעות מפתות. מה שחשוב להבין הוא שכמו בכל תחום, גם באבקות החלבון ישנו קשר בין מחיר לאיכות. אין זה בהכרח קשר של אחד-לאחד ומייד נראה כיצד תמצאו אבקות איכותיות במחירים נוחים, אבל הקשר אכן קיים. לדוגמא, ייתכן שמצאתם אתר שמוכר אבקת חלבון זול במחיר הנמוך בכמה עשרות שקלים מאבקות החלבון המובילות. נחמד מאוד, אך האם ברור לכם מי ומה עומד מאחורי האבקה? האם היא באמת מכילה כמות אופטימאלית או אפילו מספיק טובה של חלבונים טהורים וממקורות איכותיים? האם כל מנה שלה מספקת את כמות החלבונים המומלצת או את כמות חומצות האמינו המסועפות?

אכן, כאשר קונים אבקת חלבון זולה שאיש לא שמע עליה מלבד היצרן והמשווק, ובעיקר אם מדובר במשווק שבכלל לא נמצא בארץ ושאין לכם מושג לגביו – אתם לוקחים סיכון. הסיכון הוא שפשוט תקבלו מוצר שלא מספק את הדרוש לגופכם. אז נכון שהרווחתם כמה עשרות שקלים, ולאורך שנה אפילו כמה מאות שקלים, אבל מה שתפסידו הוא את השקט הנפשי שלכם. וכן, אבקות חלבון של מותגים מוערכים ומובילים בשוק יכולות להיות מעט יותר יקרות, אבל יש לכך לא פעם סיבה והצדקה. המוניטין לא נקנה סתם כך אלא באמצעות מוצרים שבאמת עושים את העבודה, ושווה לשים עוד קצת על מוצר איכותי ואמין בשביל השקט הנפשי וכדי שהגוף יקבל את מה שהוא צריך. יחד עם זאת, אין בכך לומר שאי אפשר לחסוך ולמצוא מחירים כדאיים ומשתלמים גם על אבקות חלבון טובות מאוד.

אבקת חלבון קולגן

איך חוסכים בהוצאות?

אם כן, החסכנים שביניכם צריכים לחפש את האיזון שבין איכות ומחיר, והדבר אפשרי. בתור התחלה, ניתן להיכנס לאתרים של משווקים רציניים ואמינים המספקים אבקות של מותגים מובילים, ולחפש אחר מבצעים. לעיתים קרובות מוצעים באתרים אלו מבצעים מוזלים לתקופות משתנות, ואותם כדאי לנצל. בנוסף, סקר שוק כזה יראה לכם שישנם משווקים המציעים בקביעות מחירים יותר זולים על אבקות איכותיות, ו/או מציעים מבצעים משתלמים עבור קניית זוג מוצרים במקום אחד. חפשו באתרים האלו קטגוריות של מבצעים או התקשרו לשירות הלקוחות כדי להבין אם ניתן לקבל הנחות. מעבר לכך, בדקו אם אותה אבקת החלבון ומאותו המשווק נמכרת במחיר זול יותר אם קונים אותה באריזה גדולה של 2.7 ק”ג או משקל דומה, לעומת אריזה קטנה של 750 גרם או משקל דומה.

יש אבקות איכותיות מאוד במחירים נוחים

אם תקראו חומר על הנושא ותבצעו את הבדיקות, בוודאי תמצאו שיש אבקות המשלבות בין מחיר נוח לכיס לבין איכות גבוהה מאוד. דוגמא לכך מהווה אבקת החלבון BPI המשלבת מספר סוגים חלבונים, לרבות ביצה ומי גבינה, וכמות אופטימאלית של חומצות אמינו מסועפות עוד דוגמא מצוינת היא אבקת ALPHA של נוטרי-די הנמנית על הטובות ביותר בעולם, עם שילוב מצוין של חלבון ביצה ומי גבינה לספיגה איטית ומהירה, כמות אידיאלית של חומצות אמינו, ועוד.

כאמור, כדאי לקבל מידע בנושא ובכלל על תזונה נכונה ובריאה דרך מאמרים המפורסמים באתר שלנו.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

חלבון קולגן

אבקת חלבון זול

אבקת חלבון בזול – איך חוסכים במחיר? הגעה ליעדי האימון ופיתוח הגוף מחייבת התמדה, השקעה, זמן ואנרגיות, ולא פעם גם כרוכה בהוצאה כספית. אחד התחומים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן