גרסאת דסקטופ

אבקת חלבון כשרה

איך בוחרים קולגן איכותי? - מחיר, מינון וסוגים

אבקת חלבון כשרה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

אבקות חלבון כשרות – על מה ולמה?

אבקות חלבון נמנות על תוספי התזונה הפופולאריים ביותר אצל ספורטאים ומפתחי גוף, ולא פעם גם צורכים אותן אנשים הנזקקים להשלמה לתזונתם היומיומית. מדובר באוכלוסיה נרחבת שעליה נמנים גם אנשים שומרי מסורת, דתיים וחרדים, אשר יכולים למצוא ולקנות אבקות חלבון כשרות מסוגים שונים. מדובר באבקות הנושאות את חותמת הכשרות של גופי פיקוח מישראל ומחו”ל, אשר אינן נופלות באיכותן ובטעמיהן מאבקות שאינן כשרות.

הביקוש הגובר לאבקות כשרות

עד לפני כעשור, קשה היה למצוא בשוק אבקת חלבון כשרה ואיכותית, וזאת בין היתר עקב הביקוש הנמוך יחסית לאבקות כאלו בקרב הציבור. ואולם, לאורך העשור האחרון חלה התפתחות מעניינת כאשר יותר ויותר אנשים שומרי מסורת, כולל מהמגזר החרדי, החלו להתעניין בפיתוח הגוף ומכאן גם בתוספי תזונה ייעודיים. מובן שאנשים אלו נזקקו לאבקות חלבון כשרות ובמשך הזמן החלו היצרניות להבין את הפוטנציאל הטמון בשוק הזה. לפיכך, נעשו הצעדים הנדרשים על מנת להשיג חותמת כשרות מגופים שונים, למשל אבקת חלבון כשרה בד”ץ, כשרות של רבנויות בארה”ב ובקנדה, כשרות חתם סופר ועוד.

גם כשרות גם מצוינות

כאמור, העובדה שאבקת חלבון מסוימת מגיעה עם חותמת כשרות אינה אומרת שהיא צריכה להיות פחות טובה מבחינת הערכים התזונתיים שלה, טיב החלבון, הרכב החלבונים, חומצות האמינו והטעמים. ואפילו ההיפך הוא הנכון, שכן אם חברה משקיעה את המאמצים הנדרשים לעמידה בדרישות הפיקוח המחמירות של הגופים השונים, הרי שהדבר מעיד בכלל על רצינות, סטנדרטים גבוהים ותהליך ייצור מפוקח. יחד עם זאת, למי שמחפש אבקת חלבון כשרה הכי טובה נסביר כי כמו בכל שוק אבקות החלבון, גם כאן יש אבקות טובות יותר ופחות.

אבקת חלבון קולגן

דוגמאות לאבקת חלבון כשרה ומומלצת

אחת החברות המובילות בשוק אבקות החלבון, אשר מציעה גם מוצרים כשרים, היא נוטרי די ספורט שמייצרת בין היתר את האבקה הנמכרת ביותר בישראל – אלפא. בנוסף, החברה יוצאת מעת לעת עם פורמולות חדשות ואחת המעניינות שבהן היא ISO ALPHA. מדובר באבקה המכילה 30 גרם חלבון איזולט מבודד בכל מנה, עם פורמולה שעברה תהליכים מתקדמים של סינון להפרדה כמעט מוחלטת משומן ולקטוז. המשמעות היא שהגוף מקבל חלבון טהור ברמה אופטימאלית לעידוד תהליכי בניית השרירים והזנתם.

בדומה למוצרים אחרים של נוטרי די, יש לאיזו אלפא מרקם חלק וטעם עשירים, כאשר מלבד חלבון יש בכל מנה 4.5 גרם של ל-גלוטמין להגברה של ספיגת החלבון וחידוש המאגרים אחרי אימונים. הפורמולה גם דלת פחמימות ושומנים, עם 1.6 פחמימות ו- 1.1 גרם שומן בלבד במנת הגשה. זאת לצד  6.2 גרם חומצות אמינו BCAA התומכות ביצירת החלבונים ומאפשרות תהליך התאוששות מהיר.

עוד דוגמא מצוינת עבור אבקת חלבון כשרה היא super effect. מדובר באבקת חלבון מאה אחוז מי גבינה שיש בה שילוב של רכיבים איכותיים בסטנדרטים גבוהים. היא מהווה בחירה טובה לאנשים המעוניינים לשמור על מסת שריר בתקופה של שימור מצב קיים, בתקופה של חיטוב או כשרוצים להעלות את מסת השריר בלי להעלות בשומנים. כאמור, היא מבוססת על מי גבינה בלבד בלי הוספה של חלבון זולים, כאשר בכל מנה שלה יש 25 גרם חלבון מי גבינה טהור, 5 גרם חומצות אמינו BCAA, 4.6 גרם ל-גלוטמין, בלי חומרים לא טבעיים ופחות מ- 1.8 גרם שומן רווי. יש לציין כי היא מיוצרת בתנאי מעבדה מפוקחים ומחמירים תוך עמידה בדרישות של ISO 9000, כך שמתקבל מוצר באיכות גבוהה במיוחד.

עוד מידע בנושא ועל תזונה נכונה ניתן לקרוא במאמרים המפורסמים באתר.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

איך בוחרים קולגן איכותי? - מחיר, מינון וסוגים

אבקת חלבון כשרה

אבקות חלבון כשרות – על מה ולמה? אבקות חלבון נמנות על תוספי התזונה הפופולאריים ביותר אצל ספורטאים ומפתחי גוף, ולא פעם גם צורכים אותן אנשים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן