גרסאת דסקטופ

אבקת חלבון ללא ממתיקים

img26

אבקת חלבון ללא ממתיקים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

האם חייבים לקנות אבקת חלבון ללא ממתיקים?

יש ספורטאים, מתאמנים ואנשים השומרים על דיאטות כאלו ואחרות, אשר מחפשים אבקת חלבון ללא ממתיקים. יש בכך היגיון שכן תוספות של סוכרים לאבקות חלבון אמנם משפרות את הטעם אך מעבר לכך אינן מועילות ואף עלולות לפגום במטרות האימון. יחד עם זאת, אין בכך לומר שחייבים לקנות אבקת חלבון ללא ממתיקים שהיא כמעט נעדרת טעם, אלא ישנם תחליפים טובים יותר ואף טבעיים כמו סטיביה.

סוגים שונים של ממתיקים

סוכר הוא פחמימה פשוטה שלגוף קל מאוד לפרק ולכן מעניק אנרגיה זמינה. הבעיה היא שלסוכר לבן אין שום ערך תזונתי והוא אפילו דורש מהגוף משאבים, למשל צורך ויטמין B12 בזמן העיכול. בנוסף לכך, העלייה המהירה באנרגיה מלווה גם בירידה מהירה ועמה תחושת רעב שמתעוררת, ואם מדובר באדם הנמצא אחרי אימון אינטנסיבי תחושת הרעב תופיע עוד יותר חזק ומהר. מכאן קצרה הדרך לאכילת יתר ולפגיעה במאמצי החיטוב של המתאמן, בנוסף לתחושה המעיקה של מחסור באנרגיה ועייפות שצריך למלא.

לכן, לשמירה על מקל מאוזן כדאי לתת עדיפות לאבקות חלבון כמו אלפא שהן ללא תוספת סוכר ואינן מכילות סוכר לבן בכלל. מצד שני, לאלפא יש טעמים מצוינים עם סטיביה, ממתיק טבעי בלי קלוריות בכלל שמקורו בשיח הגדל בדרום אמריקה. הסטיביה מוכר מזה שנים בתרבויות באמריקה ובמזרח אסיה, לא רק בזכות טעמו אלא בזכות סגולותיו הבריאותיות. בין היתר, הוא מקושר עם תרומה ללחץ דם גבוה, לסוכרת, בעיות חניכיים, לחימה בבקטריות ועוד. כיום ניתן למצוא את הסטיביה כממתיק בשורה ארוכה של מוצרים, החל במשקאות קלים ועד לגלידות, וכאמור גם באבקות חלבון. הוא מאושר על ידי ה- FDA ומשרד הבריאות ונכון להיום עדיין לא נמצאו לו תופעות לוואי.

אבקת חלבון קולגן

מתוק בלי קלוריות

אז למי שמחפש אבקת חלבון ללא ממתיקים כדאי לדעת שאפשר גם ליהנות מטעם מצוין וגם לשמור על הבריאות, אמצי החיטוב והדיאטה. לדוגמא, אבקת אלפא שעליה דובר לעיל מגיע בטעמי עוגת גבינה פירורים, גלידה בננה, מילקשייק וניל, קרם עוגיות, אייס קפה, בראוניס חמאת בוטנים, שוקולד אגוזי לוז, מרשמלו ועוד. אין ספק שטעם מצוין גם תורם למוטיבציה לצריכת האבקה ומשפר את מצב הרוח, ולפחות במקרה של אלפא אינו בא בכלל על חשבון האיכות. למעשה, מדובר באבקה הנמכרת ביותר בישראל שנמצא כיעילה עד 100% מרוב אבקות החלבון הקיימות בשוק בזכות ספיגת חלבון משופרת.

עוד מידע על תזונה נכונה ובריאה ניתן לקבל דרך מאמרים המפורסמים באתר שלנו.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

אבקת חלבון ללא ממתיקים

האם חייבים לקנות אבקת חלבון ללא ממתיקים? יש ספורטאים, מתאמנים ואנשים השומרים על דיאטות כאלו ואחרות, אשר מחפשים אבקת חלבון ללא ממתיקים. יש בכך היגיון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן