גרסאת דסקטופ

אבקת חלבון מומלצת למתחילים

ריצה או הליכה תמונה מאמר

אבקת חלבון מומלצת למתחילים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

אבקת חלבון מומלצת למתחילים

כאשר מתחילים באימונים לפיתוח הגוף, חיטוב ובתחומי ספורט נוספים, על הגוף להסתגל לפעילות שרירים מוגברת וכן לעומסים על העצמות והמפרקים. בשוק ישנם מספר תוספי מזון שיכולים לסייע לגוף לעומד בעומסים החדשים האלה, כגון אבקת חלבון למתחילים, אומגה 3, גיינרים ועוד.

קניית התוספים המתאימים צריכה לקחת בחשבון מספר פרמטרים כגון משקל המתאמן, מינו וגילו, ובעיקר את עצימות הפעילות הספורטיבית ואת מטרותיה. כך למשל, יש הבדל בין מי שמבצע את הפעילות במטרה לפתח את השרירים ולשמור בתוך כך על מראה חטוב, לעומת מי שמעוניין להשיג מראה שרירי ומלא. בנוסף, יש הבדלים בין מי שעושה את צעדיו הראשונים בתחום לבין מי שכבר התאמן לאורך תקופה, עשה הפסקה וכעת מעוניין להמשיך. אך בכל מקרה, הדבר החשוב ביותר הוא לבנות תוכנית אימוני הדרגתית, עדיף עם ייעוץ מקצועי, על מנת לקדם את היעדים מחד ולא לגרום נזקים לגוף מאידך.

אבקות חלבון מומלצות למתחילים

מי שיחפש אבקת חלבון מומלצת למתחילים ימצא כמה וכמה כאלו, המשתנות ברכיביהן, באיכותן ובעלויותיהן. כך לדוגמא, אחת האבקות היותר מומלצות למתחילים המעוניינים לשמור על חיטוב, הינה איזו-אלפא של חברת נוטרי-די ספורט. מדובר בפורמולה המבוססת על חלבון איזולייט, כלומר כזה שבודדו ממנו אתסוכר החלב, מה שמספק מנות מופחתות בפחמימות, שומנים וקלוריות, לעומת אחוז גבוהה של חלבון. אבקה זו תומכת בתהליכים אנאבוליים הבונים את השרירים, מסייעת לתהליכי התאוששות הגוף מאימונים, ותורמת להשלמת כמו החלבון היומית הנחוצה למפתחי גוף ולספורטאים.

כאמור, מדובר באבקת דלת שומן ופחמימות, עם 1.1 גרם שומן בלבד ו- 1.6 גרם פחמימות בלבד בכל מנת הגשה. כל מנה מכילה 30 גרם חלבון טהור, וכן גלוטמין המגביר את ספיגת החלבון ומחדש מאגרים של אנרגיה בשרירים אחרי אימונים. בנוסף, בכל מנה יש 6.2 גרם של חומצות אמינו BCAA המסייעות לתהליכי בניית חלבונים ותורמות להתאוששות מהירה. את האבקה הזו מומלץ לקחת במנה אחת בבוקר ועוד אחת אחרי האימון או במהלך היום.

עוד תוספים למתחילים

כאמור, מלבד אבקת חלבון למתחילים יש עוד תוספים שיכולים להועיל להשגת היעדים. כך למשל, אומגה 3 המופקת מדגים קטנים ממים עמוקים, הינה חומצת שומן חיונית התורמת להתאוששות המפרקים והעצמות, אנטי דלקתית ועוזרת להתאושש מפציעות. היא משתתפת ישירות בפינוי שומנים לא בריאים מהדם ומשפרת את הליכי פירוק הסוכרים, משפרת את העיכול ואת ניקוי הגוף מפסולת ומזיקים, ואף תורמת למערכת החיסונית. עוד תוסף מומלץ הוא מגנזיום אוקסיד התורם לתפקוד תקין של כלי הדם, מערכת העצבים והלב, וכן להתפתחות תקינה של העצמות. הוא משתתף בתהליכי חילוף חומרים ויצירת חלבונים שהינם חיוניים לצמיחת וגדילת התאים, שומר על לחץ דם תקין ועל רמות הסוכר בדם, ומגן על המערכות ההורמונלית.

עוד מידע על אבקת חלבון מומלצת למתחילים ומתקדמים, ובכלל על תזונה נכונה ובריאה, ניתן לקבל דרך מאמרים המפורסמים באתר שלנו.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

אבקת חלבון מומלצת למתחילים

אבקת חלבון מומלצת למתחילים כאשר מתחילים באימונים לפיתוח הגוף, חיטוב ובתחומי ספורט נוספים, על הגוף להסתגל לפעילות שרירים מוגברת וכן לעומסים על העצמות והמפרקים. בשוק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן