גרסאת דסקטופ

אבקת קולגן מחיר

אבקת קולגן מחיר

אבקת קולגן מחיר

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

סוגים שונים של אבקת קולגן

אם המראה והבריאות של עור הפנים מעניינים אותך, סביר להניח שכבר שמעת על אבקת קולגן, אותו חלבון חשוב השומר על גמישות וחוזק העור ובעל סגולות חשובות ללחותו ולמרקמו. אכן, בשוק המקומי והבינלאומי מוצעות אבקות קולגן על ידי יצרניות שונות, אשר חלקן מבוססות על מקורות כמו בשר, עוף ודגים, אחרות על סויה ומרכיבים צמחיים אחרים, וגם ישנם תוספים אחרים ופטנטים למיניהם. בשורות הבאות נבחן הבדלים בין קולגן באבקה במוצרים שונים.

מה מבדיל בין אבקות קולגן

אם כן, ישנם לא מעט הבדלים בין קולגן אבקה בשוק. אולי נתחיל כבר מהסוף ונסביר שחברות ומשווקות שונות מציעות עבור אבקת קולגן מחיר שונה, שמתחיל לרוב בקצת פחות ממאה שקלים ויכול להאמיר ליותר משלוש מאות שקלים. יש לקולגן אבקה מחיר שונה עקב הבדלים בכמויות השקיות שקיימות באריזה, עקב המוניטין של היצרנית, עקב תוספים ופטנטים ייחודיים שמשולבים במוצר, עקב כמות הרכיבים שנמצאים בכל שקית, עקב מידת הטהור של החלבון, תהליך ההידרוליזה שעבר, וישנם פרמטרים נוספים.

כאמור, אחד ההבדלים הוא בתוספים ייחודיים שפותחו במעבדות החברות, למשל הרכיבVERISOL  שרשום כפטנט. מדובר ברכיב המהווה למעשה רכיבים קטנים של חומצות אמינו המרכיבות את הקולגן, מה שתורם ליעילות גבוהה של ספיגתן בשכבות עור עמוקות. כתוצאה מכך מבחינים בשיפור יחסית מהיר בתוך ארבעה שבועות בלבד, עם הפחתה של חמישים אחוזים בנפח הקמטים, עליה של שמונה עשר אחוזים בכמות האלסטין, ועלייה של שישים וחמישה אחוזים בכמות הפרוקולגן בעור.

בנוסף, לא פעם קיימים הבדלים ברכיבים הנלווים, כמו חומצה היאלורונית וויטמין C שמוסיפים לאבקות, דבר המשפר את שיעור הספיגה ואת קצב יצירת הקולגן מחדש בגוף, כמו גם את לחות העור. כמו כן, ישנן פורמולות המכילות מלבד ויטמין C וחומצה היאלורונית גם ביוטין, סיליקה, פטריות טרמלה, ירקות עליים, מינרלים כמו אבץ ומנגן, ויטמין E ועוד. יש לציין כי מרבית המוצרים הקיימים בשוק מבוססים על מקורות מן החי כמו בשר, דגים ועוף, אולם ישנם גם מוצרים המבוססים על מקור צמחי.

לכן, למי ששואלת מה זה אבקת קולגן נשיב כי המוצרים נבדלים אחד מהשני בפרמטרים רבים. אם ניקח למשל את המקור הצמחי, נראה כי האבקה עשויה להתבסס על צמחים אורגניים בלבד, בלי ויטמינים סינטטיים, גלוטן, סויה או תוספים – מה שהופך אותה מצוינת למקפידות במיוחד על תזונה בריאה, כולל טבעוניות. כמו אבקות ממקור חי, גם אבקה כזו תהיה עשירה בחומצות האמינו הידרוקסיפרולין, פרולין וגליצין. בנוסף, היא עשויה להכיר פפטידים המחזקים את לחות תאי העור, למשל פפטידים שמקורם באורז חום אורגני.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

אבקת קולגן מחיר

אבקת קולגן מחיר

סוגים שונים של אבקת קולגן אם המראה והבריאות של עור הפנים מעניינים אותך, סביר להניח שכבר שמעת על אבקת קולגן, אותו חלבון חשוב השומר על

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן