גרסאת דסקטופ

אבקת קולגן פלוס +

אבקת קולגן פלוס +

אבקת קולגן פלוס +

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

אבקת קולגן פלוס +

אחד החלבונים החשובים ביותר והמשמעותיים ביותר בגוך האדם הוא הקולגן, למעשה הוא מהווה כ-30% מחלבוני הגוף ובסביבות 80% מהחלבונים הנמצאים בעור הפנים. בין תפקידיו העיקריים הם שיקום רקמות סחוס, סיוע בבניית העצמות, עזרה בבניית רקמות חיבור, מרכיב עיקרי בכלי דם ובמעיים, הקולגן אחראי עיקרי בשמירה על גמישות ובריאות עור הגוף והפנים, חוזקן וחיוניותן של שערות ראשנו וחוזקו של הציפורניים.

מה הסיבה למחסור בקולגן בגוף האדם?

ייצורו של הקולגן נמשך בגוף האדם במשך כל החיים, אולם החל מגילאי שלושים ואילך מתחילה האטה בקצב הייצור הטבעי שלו. ההאטה נעה בין 1% אחד ל-2% בשנה.

מה הוא קולגן באבקה?

אבקת קולגן מכילה מינון גבוה של קולגן המסייעת לגוף להחזיר את הרמה הדרושה לו. אבקת קולגן הינה תוסף תזונה טבעי שבמרבית המקרים היא מגיעה ללא טעמים. צריכת הקולגן באבקה מומלצת במיוחד שכן יכולת הספיגה שלה בגוף האדם הינה גבוהה במיוחד וניתן ליטול אותה במגוון גדול צורות. ישנן חברות רבות המציעות אבקת קולגן, אחת החברות המומלצות ביותר היא חברת קולגן פלוס. אבקת קולגן פלוס עברה סדרת מחקרים להוכחת יעילותה ונמצאה יעילה ביותר לצורך צריכה וספיגה מרבית של הקולגן בגוף.

קולגן פלוס אבקה – האם היא מומלצת?

כיום יש חברות המשווקות מוצרי קולגן שונים, אך אבקת קולגן פלוס של חברת קולגן פלוס הוכחה מחקרית כבעלת איכות ספיגה הגבוהה מ-90 אחוזים וכיעילה בטווח הארוך של חיזוק הציפורניים והשיער ושיפור מראה העור, כמו כן היא מסייעת בחיזוק המפרקים ועוזרת במניעת כאבי מפרקים ושיפור חילוף החומרים.

 מה היתרון של צריכת אבקת קולגן + ?

היתרון הגדול של נטילת קולגן באמצעות אבקה הוא ספיגתו הטובה המערכת העיכול והמעבר ישירות לזרם הדם. את אבקת הקולגן ניתן לשלב במשקה חלבון יומי לערבב בכל משקה אחר. הוספת הקולגן דרך אבקת קולגן יכול להיות יעיל במיוחד בקרב ספורטאים חובבים או מקצועיים היכולים לשלב את נטילת האבקה יחד משקה החלבון שלהם.

תוך כמה זמן ניתן להבחין בתוצאות של נטילת אבקת קולגן+?

במידה ואתם נוטלים אבקת קולגן פלוס או כדורי קולגן פלוס באופן יומיומי, כנראה שתתחילו לראות שינויים בעור ובשיער לאחר מספר שבועות. קצב ההשתנות כמובן משתנה בין אנשים שונים, בהתאם לגיל, מצב העור, נטייה גנטית ופרמטרים נוספים.

האם צריכת קולגן יכולה לסייע בבניית העצם?

צריכת תוספי קולגן עשויה לסייע בהפחתת הסיכון להיחלשות העצמות כמו אוסטאופורוזיס. יש להם פוטנציאל לעזור בהגדלת ה- BMD וברמות נמוכות יותר של חלבונים בדם המגרים פירוק עצם.

קולגן פלוס אבקה

האם נטילת קולגן יכולה לסייע גם בבעיות לב?

מחקרים שונים בדקו ומצאו שנטילת תוספי קולגן עשויה לסייע בהפחתת גורמי הסיכון הקשורים במצבי לב כגון טרשת עורקים.

כל כמה זמן כדאי ליטול אבקת קולגן?

על מנת להשיג את יתרונות אבקת הקולגן מומלץ לצרוך אותה  על בסיס יומי. (מומלץ לצרוך את הקולגן עם ויטמין c המסייע בבניית הקולגן).

קולגן פלוס רכישה

לפני שאתם רוכשים כמוסות קולגן או אבקת קולגן פלוס השוואת מחירים היא צעד הכרחי. כיום, קיימים בשוק מוצרים רבים אך קיימים הבדלים גדולים בכמות המינונים ובאיכות המוצר מה שבמתבטא במידת ספיגת הקולגן בגוף וההשפעה שלו. חשוב מאוד לבדוק מהו המינון ומי החברה שעומדת מאוחרי המוצר. כמו כן חשוב לשים לב שקיימים סוגים שונים של אבקות קולגן, לכל אבקה יש את היתרונות והיעדים שלה. חלק מהאבקות מיוצרות ממקורות שונים, (דגים, בקר ויש גם אבקות טבעוניות), למעשה, בכל אבקה יש מינון שונה של קולגן ותוספות של מרכיבים שונים המספקים תוצאות שונות לפי הצורך.

איפה אפשר למצוא אבקת קולגן פלוס מחיר מעולה?

על מנת לרכוש קולגן פלוס מחיר טוב, כדאי לבדוק באתרים שונים ברשת ולחפש מבצעים אשר יכולים להוזיל את מחיר המוצר בעשרות אחוזים. כאשר אתם מוצאים מבצע שווה במיוחד כדאי לקנות כמות גדולה – קופסאות האבקה או הכמוסות אינם תופסים שטח רב ולכן אפשר לאחסן אותם לטווח ארוך. חשוב לבדוק לפני הקנייה מהו תאריך התפוגה של המוצר על מנת שלא תרכשו כמות גדולה מדי שבסופו של דבר יפוג תוקפה.

אם אתם רוצים לדעת עוד על קולגן פלוס מחירים מעולים של אבקה או כמוסות. אתם מוזמנים לצור איתנו קשר כאן.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

אבקת קולגן פלוס +

אבקת קולגן פלוס +

אבקת קולגן פלוס + אחד החלבונים החשובים ביותר והמשמעותיים ביותר בגוך האדם הוא הקולגן, למעשה הוא מהווה כ-30% מחלבוני הגוף ובסביבות 80% מהחלבונים הנמצאים בעור

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן