גרסאת דסקטופ

איפה אפשר לקנות אבקת חלבון

shutterstock_748721899

איפה אפשר לקנות אבקת חלבון

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

איפה קונים אבקת חלבון

שוק אבקות החלבון מגלגל מיליארדי דולרים מדי שנה והאופנה הזו בהחלט הגיעה לישראל והתפשטה במדינה. קהל הצרכנים בארץ (ובעולם) מורכב מאנשים המבצעים פעילות ספורטיבית ובדגש על בניית שרירים, אשר מעוניינים לשמור על חיטוב גופם. כמו כן, צריכת האבקות נעשית על ידי ציבור נרחב שאינו מצליח לקבל את כמות החלבונים המספקת מתזונתו היומית הרגילה עקב סיבות שונות, למשל צמחונים. עבורם, יש גורמים לא מעטים המציעים אבקות חלבון ממגוון סוגים ומאת יצרניות רבות, ומכאן עולה השאלה המתבקשת איפה קונים אבקת חלבון. בשורות הבאות נסקור מספר אפשרויות וניתן כמה המלצות.

המקום הטוב ביותר לקניית אבקות חלבון הוא אתרי תזונה המספקים ללקוחותיהם פתרונות בריאותיים על בסיס טבעי ואבקות חלבום מכל הסוגים. זאת בדגש על מזונות ותוספי מזון בריאים ועשירים ברכיבים חיוניים, ועל מחירים אטרקטיביים. באתרים כאלו גם תוכלו לקבל מידע ממוקד ונרחב על אבקות החלבון המוצעות בהם, להבין כיצד בוחרים את אבקת החלבון המתאימה ולקבלה במשלוח עד הבית. אכן, באתרים מובילים תקבלו הסברים על כל אחת מהאבקות, יתרונותיה, רכיביה, התאמתה לצרכים שונים והכמויות שמומלץ לצרוך.

איפה עוד אפשר לקנות אבקת חלבון

למי ששואל איפה אפשר לקנות אבקת חלבון נסביר כי ישנם עוד כמה מקורות לקנייה. לדוגמא, קיימות אבקת חלבון לקנייה בחנויות הפארם למיניהן כשעל מדפי הרשתות תוכלו למצוא כמה וכמה מוצרים. יחד עם זאת, ההיצע אינו בלתי מוגבל וגם המחירים לא תמיד הטובים ביותר. אם כן, היתרון של קניית אבקת חלבון בחנות פארם הוא שבסך הכל מדובר במוצרים טובים שאפשר לסמוך עליהם. החסרונות הם שהמחיר יכול להיות גבוה יותר ממה שתוכלו להשיג במקומות אחרים, שמפאת המבחר שאינו גדול ייתכן ולא תמצאו בדיוק את האבקה המתאימה להעדפותיכם וצרכיכם, ולרוב גם לא תקבלו שם ייעוץ מטעם מומחים שבאמת מבינים באבקות חלבון.

קניית אבקת חלבון באינטרנט

תשובה נוספת לשאלה איפה לקנות אבקת חלבון היא רשת האינטרנט. כאן מדובר בעולם ומלואו של אפשרויות ואתרים. רק נסו להקליד את המונח “אבקת חלבון לקניה/למכירה” או כל ביטוי דומה ומייד תקבלו עשרות אלפי תוצאות. ובכל תוצאה מבטיחים לכם את האבקה הטובה ביותר בעולם. אכן, היתרון של הרשת הוא הזמינות הגבוהה, המבחר העצום וכמובן הנוחות הגבוהה מבלי לצאת מהבית ולהסתובב בין חנויות. גם השוואת המחירים נוחה ומהירה וייתכן מאוד שתצליחו למצוא אבקת חלבון איכותית וטובה.

יחד עם זאת, ברשת האינטרנט גם יש כמה סכנות ולא מעטים נכוו מהן. לדוגמא, היו שהזמינו אבקות חלבון מגורמים שונים בחו”ל דרך אתרי אינטרנט, רק על מנת לגלות בהמשך שהיצרנית טוענת שבאתרים אלו נמכרים זיופים ולא המקור שלה. בנוסף, כאשר מזמינים אבקה באינטרנט מחברות שפועלות למעשה בחו”ל, קשה לדעת אם אחרי שהאבקה יצאה ממפעלי החברה היא לא הוחלפה באבקה זולה מהמזרח הרחוק. עקב ריבוי המקרים הללו בעבר, יש להיזהר עם קניית אבקות חלבון מחו”ל, ובכל מקרה קניה כזו כמעט תמיד תהיה מלווה בסימן שאלה שעדיף לחיות בלעדיו.

לפיכך, ההמלצה החמה היא לקנות אבקת חלבון רק מאתרים של חברות ישראליות, ושמאחוריהם עומדים גורמים אמינים המתמחים בתחום. עוד יש לזכור שקניית אבקת חלבון וצריכתה אינה עניין של מה בכך. צריך להתאים את האבקה, את תזמון הנטילה שלה ואת הכמויות לאופי האימון ולמטרות שלכם, למשקל הגוף ולהעדפות אישיות. לכן עדיף לקנות את האבקות ברשת מאתרים המופעלים על ידי מומחים אמיתיים, המספקים אבקות איכותיות באופן ודאי, וגם יכולים לתדרך אתכם לגבי בחירה נכונה והתאמה לצרכים אישיים. כמובן, גם לסוגיית המחיר יש משמעות וברור שכדאי לבצע על אותו המוצר סקר מחירים.

אבקת חלבון במכון הכושר

תשובה שלישית לשאלה איפה קונים אבקת חלבון היא במכוני הכושר. לעיתים במכונים קיימות עמדות מכירה של משווקים כאלו ואחרים, ולעיתים הבעלים עצמם מוכרים אבקות. היתרון החשוב הוא שאתם קונים אבקה מאדם שאתם מכירים וסומכים עליו, שגם מספק הנחיות והדרכה לאורך זמן. החיסרון הוא שהמחיר אינו הטוב ביותר שתוכלו להשיג, שאולי יש אבקות טובות יותר בשוק, והבעיה היא גם שלא כולם הולכים לחדר הכושר.

ובכל מקרה, לפני שאתם קונים אבקת חלבון כדאי לקרוא קצת על תזונה נכונה, כי אי אפשר לבסס אורח חיים בריא על תוספים בלבד.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

איפה אפשר לקנות אבקת חלבון

איפה קונים אבקת חלבון שוק אבקות החלבון מגלגל מיליארדי דולרים מדי שנה והאופנה הזו בהחלט הגיעה לישראל והתפשטה במדינה. קהל הצרכנים בארץ (ובעולם) מורכב מאנשים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

מאמני הכושר של הסלבים

הם סופגים צעקות, עצבים, מפתחים קשרים אינטימיים, ומכירים אותם באמת, בלי האיפור והבגדים הנוצצים. הכירו

דילוג לתוכן