גרסאת דסקטופ

בריא יותר: שלושה מתכונים בריאים לקינוחים שילדים אוהבים

מתוקים לילדים תמונה

בריא יותר: שלושה מתכונים בריאים לקינוחים שילדים אוהבים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

ילדים אוהבים לאכול שטויות, ויעדיפו בעיקר מתוקים. מצאנו גרסאות בריאות יותר לקינוחים האהובים, הילדים התלהבו, לא הרגישו בהבדל, ואת תדעי שהם אוכלים בריא יותר

גם אם קרה נס וילדייך מוכנים להתקרב לירקות ופרות, מסכימים לאכול בריא ומאוזן, עדיין הם יחכו בקוצר רוח למשהו מתוק, בסוף הארוחה, או בסוף היום. כיום, בעולם המערבי כולנו אך בעיקר ילדינו צורכים כמויות של סוכר ומזון תעשייתי. ולכן, המודעות והחשיבות לעבור לתזונה בריאה יותר קיימת כמעט בכל בית.

כולנו היינו רוצים להפוך את הממתקים והקינוחים שצורכים בבית, למעט יותר בריאים, בעיקר למען הילדים. אך מדובר במהלך מאתגר, מכיוון שילדים לא מעריכים במיוחד שינויים, ורבים חשדניים כלפי האוכל שלהם, ובעיקר כלפי הרגע המתוק לו הם כה חיכו.

אז מה בכל זאת ניתן לעשות? לשנות מעט, ולהשתמש בחומרי גלם איכותיים. ריכזנו עבורך מספר מתכונים בריאים לקינוחים אהובים במיוחד על ילדים, מבלי לפגוע בטעם, ולמעשה, מבלי שהילד באמת יבחין בשינוי כלשהו. רק את תדעי שמדובר בקינוח בריא יותר, ותהיי קצת שקטה יותר.

מתוק בריא: שלושה מתכונים לקינוחים בריאים לילדים

  1. כדורי שוקולד ללא שוקולד: איזה ילד לא נהנה לגלגל כדורי שוקולד, להתלכלך ולאכול אותם בתאבון. הבעיה היא שכדורי השוקולד המוכרים עמוסים בסוכר ובחומרים מעובדים. לכן, מצאנו גרסא בריאה יותר. השתמשי בכוס תמרים אורגנים והוציאי את הגלעין. חופן שקדים ואגוזי מלך קצוצים. עדיף להשרות את השקדים והאגוזים לילה לפני במים, על מנת לרכך אותם מעט. כף של אבקת מאקה (ניתן להשיג בחנויות טבע), כפית שמן קוקוס, כף קוקוס טחון, שתי כפיות של קקאו אורגני נא, שתי כפיות סילאן, כפית טחינה גולמית, רבע כפית אבקת קינמון. את כל המצרכים יש לערבב היטב, ולאחר שמתקבלת עיסה אחידה, יש ליצור כדורים קטנים, לעטוף בשבבי קוקוס, ולשים במקרר לפחות לשעה.
  2. בראוניז שוקולד ללא סוכר וגלוטן: הקינוח האהוב, אך ללא הרכיבים הפחות טובים. הבראוניז נשאר טעים ונימוח, אך בריא יותר משמעותית. השתמשי בכוס וחצי של שעועית שחורה, מעוכה ומבושלת. חצי כפית של שמן, כף של חלב, שתי ביצים, חצי כוס קקאו, שליש סוכר קוקוס אורגני, כפית חומץ בלסמי, חצי כפית אבקת סודה, כפית של תמצית וניל, ומעט מלח. לבסוף, גרדי כוס של שוקולד מריר איכותי, דק.  יש לערבב את כל המצרכים עד לתערובת אחידה, ולמזוג אותה אל תוך תבנית מרופדת בנייר אפייה, אל תוך תנור שחומם מראש ל-200 מעלות. חצי שעה, והבראוניז מוכן לאכילה. מומלץ לתת לעוגה להתקרר לפני החיתוך.
  3. וופל בלגי- אין ספק שמדובר במנה אהובה במיוחד. גם כאן אחד מן החסרונות הבולטים הוא הכמויות בסוכר. אך גם כאן קיימת אלטרנטיבה בריאה יותר. רכיבים: שליש כוס של שקדים קלופים וטחונים, שתי ביצים, שליש כוס של שמן קוקוס, חצי כפית סטיביה (ממתיק טבעי), חצי כפית קינמון, מעט מלח. יש לערבב היטב את כל השקדים עם שאר החומרים, עד ליצירת תערובת אחידה וחלקה. מזגי את התערובת אל תוך הטוסטר, והמתיני עד לקבל מראה שחום. מומלץ להשתמש בפירות טריים לקישוט, ובמייפל טבעי או בדבש, לציפוי.
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

בריא יותר: שלושה מתכונים בריאים לקינוחים שילדים אוהבים

ילדים אוהבים לאכול שטויות, ויעדיפו בעיקר מתוקים. מצאנו גרסאות בריאות יותר לקינוחים האהובים, הילדים התלהבו, לא הרגישו בהבדל, ואת תדעי שהם אוכלים בריא יותר גם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן