גרסאת דסקטופ

המלצה על אבקת חלבון

ריצה או הליכה תמונה מאמר

המלצה על אבקת חלבון

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

מידע חשוב למי שמחפש המלצה לאבקת חלבון

אם גם אתם מחפשים המלצה על אבקת חלבון ועושים את צעדיכם הראשונים בתחום, כדאי שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בשוק המקומי והבינלאומי יש הרבה מאוד סוגים של אבקות חלבון, החל בכאלו המבוססות על מי גבינה בריכוזים כאלו ואחרים, דרך חלבון קזאין, חלבון סויה ועוד הרשימה ארוכה.

באופן כללי, האבקות הטובות ביותר הן אלו שמכילות שילוב בין חלבון מביצה וממי גבינה, עם עדיפות לתהליך ייצור הכולל סינון ובידוד של חלבון מי הגבינה לקבלת חלבון טהור ובתוספת חלבון איזולייט מרוכז. אבקות אלו נותנות מענה הן לצורך בספיגה מהירה של חלבונים והן לאורך היום, עם הערכים הביולוגיים הטובים ביותר. יחד עם זאת, ראוי להדגיש כי ישנם אנשים שעבורם האבקה הנכונה מבוססת דווקא על חלבונים ממקורות אחרים, בעיקר בהיותם צמחונים או טבעונים, וגם עבורם נביא המלצה בהמשך.

מעבר לכך, כדאי להקפיד שבאבקה תהיה תוספת של חומצות אמינו מסועפות (BCAA), עם מינימום שומנים וסוכרים ובדגש על ממתיק סטיביה, ועל רמת פחמימות המתאימה להרגלי התזונה שלכם ומטרות האימון. בדרך כלל רמת הפחמימות באבקות חלבון טובות תהיה נמוכה, ומי שמעוניין בתוספות משמעותית של פחמימות לצרכי אנרגיה וגלוקוז זמין, צריך לשקול צריכה של גיינרים. ולבסוף, ראוי לציין כי צריכת החלבון היומית המומלצת, בכל אבקה שהיא, תלויה במשקל הגוף שלכם ובמטרות האימון. הצריכה המומלצת עומדת על 1.2 עד 2 גרם חלבון לכל ק”ג של משקל הגוף, כאשר בעיקרון ככל שהפעילות הגופנית יותר מאומצת ואינטנסיבית עבור השרירים כך יש לצרוך יותר. לדוגמא, מי שמבצע אימונים אינטנסיביים לפיתוח הגוף בחדר כושר צריך חלבונים בכיוון של 2 גרם או אפילו 2.2 גרם ליום לכל ק”ג גוף, ואילו מי שרוכב על אופניים יכול להסתפק ב- 1.2 או 1.4 גרם חלבון ליום לכל ק”ג משקל גוף.

דוגמאות לאבקות חלבון מומלצות

למי שמחפש המלצה על אבקת חלבון כדאי להכיר את המוצרים הבאים, הנחשבים לטובים ביותר בשוק. במקום הראשון מצוי אבקת חלבון אלפא שהיא הנמכרת ביותר כיום בארץ. יש לה ערכים מהגבוהים בעולם והיא משלבת בין חלבון ביצה וחלבון מי גבינה, דבר המאפשר ספיגה משולבת בשתי דרגות עיכול – מהירה וארוכת טווח. בזכות הערכים הגבוהים, האיכות המוקפדת והטעמים המשובחים, אבקת אלפא של נוטרי-די ספורט היא המומלצת ביותר. יש לציין כי היא אינה כוללת חומרים משמרים, צבעי מאכל, שומני טראנס או תוספות סוכר, והיא גם קלה לעיכול ומספקת את הכמות האופטימאלית של חומצות אמינו BCAA.

במקום השני ראוי לציין את אבקת חלבון BPI, שאותה מייצרים בתנאים קפדניים במיוחד לקבלת הרכב מעולה של חומצות אמינו BCAA, גלוטמין וכמה סוגי חלבונים – לרבות חלבון ביצה ומי גבינה לספיגה איטית ומהירה. ולבסוף, במקום השלישי ברשימה המכובדת של אבקות חלבון מומלצות נמצאת מאסל פארם, העומדת בדרישות הייצור של ה- FDA. גם אבקת החלבון הזו מספקת כמות אופטימאלית של חלבון מי גבינה ושילוב מנצח של חומצות אמינו BCAA, אם כי יש בה מעט יותר פחמימות ושומנים איכותיים על מנת לספק עוד רכיבים להם זקוק הגוף אחרי האימון. יש לציין כי החלבון של מאסל פארם מציג ערך ביולוגי גבוה במיוחד, ולכן, ביחד עם עמידה בדרישות הייצור של ה- FDA, היא נכנסת אל אבקות החלבון המומלצות ביותר כיום.

רוצים מידע נוסף? באתר שלנו תוכלו לקרוא כמה וכמה מאמרים המתארים סוגי דיאטות ואיכויות של מזונות שיוכלו לסייע לאימון שלכם ומטרותיו.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

המלצה על אבקת חלבון

מידע חשוב למי שמחפש המלצה לאבקת חלבון אם גם אתם מחפשים המלצה על אבקת חלבון ועושים את צעדיכם הראשונים בתחום, כדאי שתמשיכו לקרוא את השורות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן