גרסאת דסקטופ

הרצאות המנטורים הכי שוות

מנטורים

הרצאות המנטורים הכי שוות

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

מרגישים מבולבלים? שהחיים עוברים על פניכם ואתם במעין תחושת פיספוס? חוסר מיצוי? חוסר סיפוק? בצומת דרכים? כנראה אתם זקוקים למנטור טוב שיבוא ויעשה קצת סדר בבלגן,  דרך חדשה לפסוע בה, גישה שונה, התבוננות קצת אחרת על החיים. בדיוק בשביל זה קיבצנו עבורכם את ארבעת הרצאות המנטורים השוות ביותר, כל אחת בתחומה, קבלו את המנטורים לשנת 2019.

“לוח החזון”- גלית שול (the way)

. גלית היא מאמנת עסקית, יועצת אסטרטגית, מנחת סדנאות ובלוגרית . גלית בשנות העשרים לחייה למדה וחלמה להשתלב בתחום “משאבי אנוש”, אבל אחרי שקיבלה “לא” מחברת הייטק שחלמה להכנס אליה. החליטה שתקים עסק בעצמה למשאבי אנוש בו תעזור לכל אחד להגיע ליעוד שלו, להפוך לעצמאי ולפתוח עסק משלו.

על ההרצאה- “לוח החזון”

את ההרצאה “לוח החזון” פתחה גלית מתוך אהבה ורצון לעזור לכל אותם אנשים שמרגישים “תקועים”, מבולבלים, ב”צומת דרכים”. ההרצאה לדבריה מתאימה לכל אדם, “חשובה לי ההגשמה. היום, הידע קיים וחשוף. אפשר לקרוא הכל בכל מקום. אני רוצה להביא אנשים להגשמה.” גלית משתפת שאחד הדברים החשובים הוא לדעת מה אנחנו באמת רוצים, אם אנחנו ברורים במה שאנחנו רוצים חצי מההגשמה עשינו.

הסדנה מאפשרת לעצור רגע את מירוץ החיים, לקחת זמן לעצמך ולחשוב על חייך, על העתיד והמטרות האישיות שרוצים להגשים בכל תחום בחיים. גלית מחברת אותנו פנימה, ויחד בונים את החזון.

למי היא מומלצת? ההרצאה מומלצת בעיקר לאלו שנמצאים בצומת דרכים, קריירה, זוגיות, משפחה. (אבל בעיקר קריירה) כאלו שהלכו לאיבוד בתוך הכאוס הגדול ורוצים למצוא את הכיוון וכמובן, להגשים!

מתי זה קורה?19/5/19 בשעה 17:30 תל אביב

קישור: https://bit.ly/2WqpUPM

“פירוק דפנות הקופסא וניפוץ תקרת הזכוכית”- עמית קולינסקי.

עמית שהיה לרואה חשבון שנים ארוכות מחייו הפך למנטור עסקי ויועץ כלכלי כשהרגיש שצריך לפעול אחרת. עמית, בהיותו רואה חשבון נחשף ללקוחות רבים שנעזרים בו, אבל לא קיימת בהם העצמאות הכלכלית והידע הנכון כיצד לעזור לעצמם ולעסק. “המון אנשים פועלים כ”יאס מן” (yes men) מול רואה החשבון שלהם בלי להבין או לדעת כיצד לפעול כלכלית” עמית הרגיש שהוא רוצה להעניק מענה וליווי לכל אותם אנשים, להביא אותם להצלחה עסקית, לשפע כלכלי ולתחושת בטחון. “היום מצב העסקים בארץ לא טוב, המון מקומות נסגרים עוד בתחילת דרכם, אני רוצה לעזור לכל אותם אנשים” עמית, שרואה בהרצאה שלו שליחות. משתמש בשיטה שלו בטכניקה מעולם הדייג. “הג’ורג’רה” ומדמה את עולם הדייגים לעולם העסקים. “צריך לדעת לעשות את זה נכון, אחרת הדרך למטה מהירה”.

על ההרצאה- כשמה כן היא, עמית כלל לא מאמין במשפט “חשיבה מחוץ לקופסה” לדעתו אין בכלל קופסא. בהרצאה הוא משתף בידע שלו ומעניק את הכלים הנכונים להצלחה נכונה בעולם העסקים.

למי היא מומלצת- הרצאה מומלצת למנהלי ארגונים, היא מעניקה לקהל את הידע והכלים הנכונים להצלחה נכונה בעסק אותו מקימים. עם זאת לעמית קיימות עוד הרצאות שנוגעות בנושאים אחרים. שווה להכנס ולהציץ.

ההרצאה הקרובה- תפורסם בלינק הבא https://www.facebook.com/events/2165294376884909/

“איך לחסל קרייבינג והתמכרות לאוכל”- גוני אלמגור

גוני היא מנטורית לשחרור רגשי ומטפלת בשיטת EFT (טאפינג). מספרת שכשהייתה צעירה יותר היה לה הכל. הייתה נשואה באושר עם ילדים מקסימים, גרה בבית צמוד קרקע. “על פניו נשמע חלומי? אז זהו שבפנים הייתי עצובה ולא מסופקת” היא משתפת. “היינו בחובות גדולים ומשכנתא רצחנית וסחבתי עלי 20 ק”ג מיותרים, סבלתי מכאבי גב ואלרגיות קשות”. גוני שנים ניסתה להבין מדוע אנשים תקועים ככה במשקלם, מנסים לעשות הכל הכל, וכלום לא הולך. אף דיאטה לא מצליחה. גם נושא המגרנות והאלרגיות הטריד אותה והיא החליטה לחקור לעומק את העיניין והצליחה לרפא את עצמה. היא פיתחה את שיטת ה”סוויץ”, ובאמצעות הכלים אותם רכשה הצליחה לרדת במשקל, המגרנות עברו וכך גם האלרגיה. כיום היא עושה הדרכות אינטרנטיות, מטפלת באנשים ומעבירה את הידע הלאה.

על ההדרכה- ההדרכה נוגעת במגוון מצבים- כלכלי, בעבודה, בזוגיות וכמובן ברובד הפיזי- הגוף. כשמשהו בחיים לא מאוזן הרגשות משפיעים על הגוף. באמצעות שיחרור והדרכה אנו מסירים את האמונות החוסמות שלנו ומגיעים למקום שאליו אנו רוצים להגיע.

למי היא מומלצת- ההדרכה נוגעת בכל אדם שחווה כאב מסוים רגשית ופיזית. ההדרכה אישית, ונוגעת במקומות הכואבים, במה שאנחנו הכי רוצים לשנות בנו. מיועדת לכל אותם אנשים שמאמינים שכדי לרדת במשקל צריך לעבור שינוי פנימי.

מתי זה קורה? מועד ההדרכה הבאה יפורסם ב https://theswitch.ravpage.co.il/Tappingforweightbalance1

“נתיב החיות”- שיטת “התדר”

את שיטת התדר פתחה משפחת “מניקס”. שוש יחד עם שני בניה, ארז ואורן. את השיטה פתחה אחרי תקופה בה עסקה באימון ה”קלאסי”, אבל בעקבות מחלה ממארת של אחותה, החליטה שוש לעזוב הכל ולהתמסר לטיפול בה. השינוי הביא איתו זמן פנוי בו שוש החלה להעמיק בשיטה. ופתחה שיטת אימון רגשי שנערכת באמצעות אבחון עמוק ומדוייק של המהות הפנימית של האדם- “התדר”.

שיטת התדר היא שיטת אימון רגשי להצלחה” אומר ארז בנה “לפיה כולנו הגענו לעולם עם מהות פנימית אחת. הנשמה שלנו למעשה הגיע לעולם הזה כשהיא בוחרת לעצמה את מסלול חייה, את האתגרים והקשיים וזאת כדי להתפתח ולהגשים את עצמה. אבל מה, בדרך התוכניות קצת השתבשו, חונכנו והורגלנו לשפוט את עצמנו דרך תוצאות, התרחקנו מעצמנו, מהמהות הפנימית שלנו. השיטה באה לעזור לאנשים להתחבר חזרה פנימה וזאת באמצעות אימון רגשי. היא מחברת את האדם לרגשות שלו, גם לאלו הנתפסים בעינינו לפעמים לשלילים כמו כעס או עצב. ובאמצעות אותו חיבור הם מאזינים לכל הפנימי ומגיעים למקומות שאליהם חפצה נפש.

על ההרצאה “נתיב החיות” – בהרצאה “נתיב החיות” משפחת מניקס מתווכים אותנו לעולם האימון הרגשי, הם מספקים לנו את הכלים הנכונים להבין מהי המהות הפנימית שלנו, מה הרצונות האמיתיים, הם עוזרים לנו לסלול נתיב לעבר שמחת החיים והויטליות.

למי היא מומלצת? הרצאה שממולצת בעיקר לאנשים שמחוברים לצד הרוחני שלהם, שפתוחים בראש. ההרצאה מומלצת וממוקדת. ומעניקה מעין רוח אופטימית בתוך הכאוס הגדול. היא מאפשרת לקהל לזהות מה חוסם אותו ולאפשר לעצמנו שייח חדש ואופטימי.

מתי זה קורה? הרצאה הקרובה תתקיים ב29.4 בבני דן 36.

 

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

הרצאות המנטורים הכי שוות

מרגישים מבולבלים? שהחיים עוברים על פניכם ואתם במעין תחושת פיספוס? חוסר מיצוי? חוסר סיפוק? בצומת דרכים? כנראה אתם זקוקים למנטור טוב שיבוא ויעשה קצת סדר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן