גרסאת דסקטופ

יוגה לפנים: כך תמנעי קמטים בפנים באמצעות כמה תרגילים פשוטים

shutterstock_618265118 (1)

יוגה לפנים: כך תמנעי קמטים בפנים באמצעות כמה תרגילים פשוטים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

הקדישי 20 דקות ביום ותגרמי לעור הפנים שלך להיראות צעיר יותר

גופנו מלא בשרירים, אך למעשה הפנים שלנו הן האיבר השרירי ביותר בגופנו. ובדיוק כמו כל השרירים בגוף, גם שרירי הפנים זקוקים לאימון. השרירים נמצאים בצוואר, במצח, בלחיים, ואף באיזור העיניים. כל אלו גורמים למתיחה של עור הפנים, וזאת על מנת לגרום לנו להביע הבעות פנים, רגשות, וכו׳.

כאשר שרירי גופנו אינם פעילים באופן תדיר, הם מאבדים מכוחם באופן הדרגתי, והופכים רפויים וחלשים יותר. כאשר מגיעים אל גיל המעבר, תהליך ההזדקנות הופך מהיר יותר, ואף מורגש יותר מבחינה ויזואלית. זה קורה בעקבות אובדן האלסטיות של עור, רפידות השומן הופכות דלילות יותר, מה שמעניק לפנים מראה נפול.

בעידן בו אנו חיים, הרבה מאיתנו מבלים שעות רבות מהיום מול הנייד, או מסך הטלווזיה. מדובר בגורם משמעותי שמונע שימוש ראוי בשרירי הפנים. בכדי לנסות ולשמור על מראה צעיר של עור הפנים, רצוי להתחיל לאמן את שרירי הפנים כבר בשנות העשרים לחיים. אך אם שנות העשרים כבר מאחוריכם, אל חשש, עדיין אפשר להשיג תוצאות מדהימות.

מחקר מדעי שנערך בתקופה האחרונה בדק האם התמדה של תרגילי פנים אכן יכול לשפר את מראה הפנים. התוצאות מעודדות, אכן ניתן להשיג מראה צעיר בזכות התרגילים. מדובר בבשורות משמחות עבור מי ששקל ניתוח אסתטי, אך גם כאן, לא מדובר בקסם, אלא בתירגול יומי, ובהתמדה.

המחקר ערך ניסוי על נשים בגילאי המעבר, החל מ40 ועד 60. אותן נשים התמידו עם תרגילי הפנים שהצמידו להם לתקופה של קצת פחות מחצי שנה. התוצאות הראו שיפור  משמעותי בעור הפנים של הנשים, ואף נראה צעיר יותר מגילן.

אז איך עושים את זה?

מדובר בתרגילים פשוטים, אותם ניתן לעשות בזמן פקק תנועה, מול הטלווזיה, או בכל מקום וזמן אחר שנראים לכם נוחים.

  1. מתיחה של כל הפנים- הניחו את כפות הידיים מעל הלחיים, עצמו עיניים, ומתחו את הידיים. הצידה ואחורה. עשו כך למשך דקה שלמה, וחזרו על תרגיל זהלפחות שלוש פעמים.
  2. מתיחה של הצוואר והסנטר- הצמידו את הסנטר לחזה, ולאחר מכן הרימו את הראש כלפי מעלה. החזיקו תנוחה זו למשך מספר שניות. חזרו על כך כ-10 פעמים.
  3. מתיחה של איזור הפה- הניחו את כריות האצבעות על הלחיים, ולחצו. חייכו והשתמשו באצבעות על מנת להחזיק את החיוך במקומו. השארו כך כעשר שניות, והרפו. גם כאן, חזרו על התרגיל עשר פעמים.
  4. מתיחת עפעפיים- הניחו את אגודל ימין על לחי ימין, אותו דבר בצד שמאל. עצמו עיניים וכווצו את העפעפיים, תוך כדי מתיחה של האצבעות מטה. חזרו על כך לאפחות מעשרים פעמים.
  5. מתיחה של העיניים והמצח- הניחו את החלק התחתון של כף היד על הגבה, כך שיווצר לחץ. הרימו את שרירי הגבות מעלה בעזרת הידיים, ואז מטה. החזיקו כלמצב למשך שלושים שניות. על התרגיל הזה חזרו כעשר פעמים.

תרגילים אלו, נקראים ״יוגה לפנים״. התמדה יומיומית יכולה להבטיח לכם שיפור ניכר במראה הפנים, בעיקר אם מדובר בגיל המעבר. אך יכול להיות רלוונטי ויעיל גם בשנות העשרים, על מנת לשמור על תיחזוק השרירים, ומניעה של הזדקנות מוקדמת של העור.

 

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

יוגה לפנים: כך תמנעי קמטים בפנים באמצעות כמה תרגילים פשוטים

הקדישי 20 דקות ביום ותגרמי לעור הפנים שלך להיראות צעיר יותר גופנו מלא בשרירים, אך למעשה הפנים שלנו הן האיבר השרירי ביותר בגופנו. ובדיוק כמו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

מאמני הכושר של הסלבים

הם סופגים צעקות, עצבים, מפתחים קשרים אינטימיים, ומכירים אותם באמת, בלי האיפור והבגדים הנוצצים. הכירו

דילוג לתוכן