גרסאת דסקטופ

כדורי כמוסות קולגן סולגאר המלצות

כדורי כמוסות קולגן סולגאר המלצות

כדורי כמוסות קולגן סולגאר המלצות

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

כדורי כמוסות קולגן סולגאר המלצות

קולגן הוא החלבון העיקרי של רקמת החיבור בבעלי חיים והוא החלבון השכיח ביותר ביונקים, המהווה כ- 25% מכלל תכולת החלבון. זהו אחד החלבונים המבניים הארוכים והסיביים שתפקידם שונה מאלה של חלבונים כדוריים, כמו אנזימים. סיבי הקולגן, הם מרכיב עיקרי במטריקס החוץ-תאי התומך ברוב הרקמות ומעניק לתאים את המבנה החיצוני, קולגן נמצא גם בתוך תאים מסוימים. לקולגן חוזק מתיחה רב, והוא המרכיב העיקרי בסחוס, רצועות, גידים, עצם ושיניים. לצד קרטין רך, הוא אחראי על חוזק העור וגמישותו, צמצום הקולגן מוביל לקמטים הנלווים להזדקנות. הקולגן מחזק גם את כלי הדם ובעל תפקיד חשוב בהתפתחות הרקמות.

מהי הסיבה העיקרית לדלדול הקולגן בגוף?

למרות שייצור הקולגן נמשך בגוף האדם במשך כל החיים, החל מגילאי שלושים ואילך מתחילה האטה בקצב הייצור הטבעי שלו. ההאטה נעה בין 1% אחד ל-2% בשנה. ירידה זו גורמת למחסור של קולגן בעור וברקמות אחרות.

מהם 6 היתרונות של נטילת כמוסות קולגן סולגאר?

  1. קולגן הוא מרכיב עיקרי בעור – ככל שאנו מתבגרים, הגוף שלנו מייצר פחות קולגן, מה שמוביל לעור יבש ולהיווצרות קמטים. מחקרים הראו כי פפטידים של קולגן או תוספי מזון המכילים קולגן עשויים לסייע בהאטת הזדקנות העור על ידי הפחתת קמטים ויובש ומועילים בשמירת הגמישות והלחות של העור. נטילת כדורי קולגן של סולגאר עשויה לקדם ייצור של חלבונים אחרים המסייעים בבניית העור שלך, כולל אלסטין ופיברילין.
  2. קולגן מסייע בהקלה על כאבי מפרקים – כדורי קולגן סולגאר עוזרים לשמור על שלמות הסחוס שלך, שהוא הרקמה דמוית הגומי המגנה על המפרקים שלך. ככל שכמות הקולגן בגופך פוחתת ככל שאתה מתבגר, הסיכון שלך לפתח הפרעות ניווניות במפרקים כגון דלקת מפרקים ניוונית עולה. מחקרים מראים כי נטילת תוספי קולגן עשויה לסייע בשיפור הסימפטומים של דלקת מפרקים ניוונית ובהפחתת כאבי מפרקים באופן כללי.
  3. קולגן יכול למנוע דילול עצם – העצמות שלנו עשויות בעיקר מקולגן, מה שמעניק להן מבנה ועוזר לשמור עליהן חזקות, ככל שאתה מתבגרים הקולגן בגופנו מצטמצם, ויחד איתו גם מסת העצם. זה יכול להוביל לבעיות רפואיות כגון אוסטאופורוזיס, המתאפיינים בצפיפות עצם נמוכה ולסיכון גבוה יותר של שברים בעצמות. מחקרים הראו שנטילת תוספי קולגן (קולגן סולגאר) עשויה להביא להשפעות מסוימות בגוף העוזרות לעיכוב של התמוטטות העצם המובילה לאוסטאופורוזיס.
  4. קולגן מסייע בהגדלת מסת השריר – בין 1-10% מרקמת השריר מורכבת מקולגן. חלבון זה הכרחי כדי לשמור על שרירים חזקים ותפקוד תקין. מחקרים מצביעים על כך שתוספי קולגן (קולגן של סולגאר) עוזרים לחזק את מסת השריר.
  5. קולגן עוזר לשמור על בריאות הלב – קולגן מספק מבנה לעורקים שלך, שהם כלי הדם המובילים דם מהלב שלך לשאר גופך. ללא מספיק קולגן, העורקים עשויים להיות חלשים ושבריריים, מצב זה עלול להוביל לטרשת עורקים, מחלה המאופיינת בהיצרות העורקים. טרשת עורקים עלולה להוביל להתקפי לב ולשבץ מוחי.
  6. שיער וציפורניים – נטילת קולגן עשויה להגביר את חוזק הציפורניים ומונעת את שבירתן. כמו כן צריכת קולגן באופן יומיומי מעוררת את גדילת השיער וגורמת לא להיראות חיוני ובריא.
כדורי קולגן סולגאר

קולגן סולגאר השוואת מחירים

את הכמוסות קולגן של סולגאר ניתן לקנות באתרים רבים אונליין ולפיכך חשוב לבצע השוואת מחירים ולמצוא את המקום שמספק כמוסות סולגאר קולגן מחיר אטרקטיבי אך לא פחות חשוב מכך שהמשווק הינו אמין. כל העת קיימים מבצעים ולכן כדאי לעקוב אחר הפרסומים השונים. כמוסות קולגן סולגאר מבצע, יכולות להוזיל עבורכם את המחיר בעשרות אחוזים.

כמוסות קולגן של סולגאר חוות דעת

קוראים רבים מבקשים מאיתנו קולגן סולגאר חוות דעת – בשוק קיימים מספר תוספי קולגן, אך כמוסות סולגאר זוכות לתשבחות רבות.

מהו הזמן הדרוש בכדי להבחין בתוצאות של נטילת קולגן?

במידה ואתם נוטלים קפסולות באופן יומיומי, תתחילו כנראה לראות שינוי בעור ובשיער לאחר מספר שבועות. קצב ההשתנות משתנה בין אנשים שונים, בהתאם לגיל, מצב העור, נטייה גנטית ופרמטרים נוספים.

קולגן סולגאר המלצות לשימוש יומיומי

על מנת להשיג את יתרונות אבקת הקולגן מומלץ לצרוך אותה  על בסיס יומי. (מומלץ לצרוך את הקולגן עם ויטמין c המסייע בבניית הקולגן).

אם אתם רוצים לדעת עוד על סולגאר קולגן מחיר הקפסולות ופרטים נוספים. אתם מוזמנים לצור איתנו קשר כאן.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

כדורי כמוסות קולגן סולגאר המלצות

כדורי כמוסות קולגן סולגאר המלצות

כדורי כמוסות קולגן סולגאר המלצות קולגן הוא החלבון העיקרי של רקמת החיבור בבעלי חיים והוא החלבון השכיח ביותר ביונקים, המהווה כ- 25% מכלל תכולת החלבון.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן