גרסאת דסקטופ

לחזור מחופשה ללא קילגורמים מיותרים. כך תעשו את זה נכון

חופשה ללא עליה תמונה

לחזור מחופשה ללא קילגורמים מיותרים. כך תעשו את זה נכון

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

חיכית לנופש הזה, תכננת את המסלול, התחטבת במכון כדי להיכנס לבגד הים, ארזת את המזוודה והכנת את הילדים. את חוזרת חזרה מלאת חוויות, מתנות לאהובים ובגדים שווים, ואז את מגלה שהחופשה הזאת עלתה לך בכמה קילוגרמים מיותרים, איך לעזעזל מונעים את זה?

את לא לבד

את יכולה להיות רגועה, זה קורה לכולנו. מי מאיתנו באמת תוותר על הגלידה האיכותית באיטליה, על שייק מתוק באי בודד, או אפילו דרינקים בערבים שמלאים באלכוהול והמון סוכר? אף אחת. באנו להנות סך הכל. אבל אל תהיי פסימית. חופשה אכן מלאה בפיתויים ו”מכשולים” אבל את בהחלט יכולה להפוך אותה לבריאה יותר, פעילה יותר ואפילו לחזור עם ירידה במשקל. איך עושים את זה?

לטיול יצאנו

בחרת בחופשה מהאגדות? מלאה בנופים ומקומות שווים? נפלא. עכשו כל שנותר הוא לארוז את נעלי הספורט שלך ולעשות הכל ברגל. אנשים לא מודעים לכך אבל לכמות הצעדים שאנחנו עושים ביום ישנה משמעות מאוד גדולה על ההוצאה הקלורית היומית שלנו ובלי שתשימי לב, תוכלי לחסוך המון בקלוריות ואפילו לרדת במשקל. העדיפי הליכה על אוטובוסים או מוניות, מדרגות במקום מעלית ובכלל נסי להיות פעילה. היום כמעט כל מלון מציע חדר כושר נלווה, קחי איתך נעלי ספורט למקרה ויבוא לך ל’שרוף’ אקסטרה.

מים מים ומים

הצמדי לבקבוק מים. המון אנשים לא מבינים עד כמה צריכת מים בכמות נכונה תורמת לתהליכי הורדה במשקל. השתייה מסייעת להפטר מעודפי שומן והצטברות רעלים. כשאנחנו בחופשה בח”ול אנחנו נחשפות למזונות עתירים בסוכרים ושומנים, הקפידי לשתות מים במהלך היום. המים מרווים, בריאים ומגברים את תחושת השובע. נסי לשתות לא רק כשאת צמאה, תקחי איתך את בקבוק המים כתזכורת.

תכנני את מקומות הבילוי

ברור שכשאנחנו בחו”ל נרצה ללכת למקומות הכי שווים, לשתות את המשקאות הכי טובים ולבחור בקינוחים הכי מתוקים. אין בעיה, תכננו את ימי הבילוי שלכן. בחרתן במסעדה שווה לארוחת הערב? מעולה. נסו שזאת תהיה הארוחה השווה שלכן לאותו היום. אזנו את שאר היום עם מזונות עשירים בסיבים ודלים בקלוריות כמו ירקות ופירות, נסו לשלב חלבונים בכל ארוחה (ידוע שהם תורמים לתחושת השובע) כך תוכלו לאכול, להתענג עם הבחירה שלכן ואפילו לא להרגיש רע. מצאתן מנה שבא לכן? נפלא תחלקו עם האהובים שלכם, כך תוכלו להנות מהטעמים הטובים ולא להתפרע בכמויות ולמרות הנראות היפה של הקינוח, הקשיבו לקיבה ולא לעיניים.

חצי פנסיון או חצי קילו?

אם בחרתן בדיל עם ארוחות במלון, תכנסו לחדר האוכל ותתחילו בסריקה כללית, תבחנו את השפע. אל תתביישו לשאול ולהבין מה זה כל דבר, והאם ניתן לקבל עם מעט שמן או רוטב בצד, צלוי במקום מטוגן. ארוחות בבתי מלון עשירות באופציות ומלאות בפיתויים. והנטייה היא בדרך כלל לחשוב שאם שלמנו מגיע לנו מהכל. ובכן, האם באמת תרצו להעמיס רק כי זה ‘כלול’? הקשיבו לקיבה, תבחרו לכן מכל השפע מזונות שבאמת בא לכן, נסו לוותר על שתייה מתוקה ועשירה בקלוריות או על פרוסות הלחם שמגיעות לצד המנות, ונסו להפוך את הצלחת שלכם לצבעונית יותר ומלאה בירקות שיתרמו לכם לשובע.

נכון לשרובנו חופשה מסמלת חגיגה שלמה של יצאה משגרה, אבל אין זה אומר שהחופשה צריכה לעלות לכן במידה נוספת במכנסיים. הגיעו לנופש הזה עם מודעות, הכל בסופו של דבר עיניין של בחירה. תהנו מהנוף, מהניתוק והשקט, ומזמן האיכות עם החברים זאת הרי הייתה המטרה מלכתחילה.

 

 

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

לחזור מחופשה ללא קילגורמים מיותרים. כך תעשו את זה נכון

חיכית לנופש הזה, תכננת את המסלול, התחטבת במכון כדי להיכנס לבגד הים, ארזת את המזוודה והכנת את הילדים. את חוזרת חזרה מלאת חוויות, מתנות לאהובים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן