גרסאת דסקטופ

למה קווין לטיפה מפצירה בנשים “לקחת את המושכות” ולהשקיע בבריאות שלהן?

shutterstock_127451894

למה קווין לטיפה מפצירה בנשים “לקחת את המושכות” ולהשקיע בבריאות שלהן?

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

“אנחנו חייבות לשים את הבריאות שלנו בראש סדר העדיפויות שלנו”, קווין לטיפה.

החיבור בין בריאות פיזית ובריאות נפשית הוא מבוסס ומהותי: האמת היא שארגון הבריאות הבינלאומי, מציין כי ההגדרה של המילה בריאות – מתייחסת לכל המצב האנושי; הן מבחינה פיזית, מנטאלית וחברתית. כל חסך באחד מהאספקטים הללו, יעיד על מחלה מסוימת.

קווין לטיפה מסכימה עם כל מילה ומילה. זו הסיבה שהסלבריטאית האייקונית חברה לחברת Cinga, לשם פיתוח פרויקט חדש. מטרת הפרויקט היא לסייע להפיץ את מילת הבריאות, מבחינה פיזית ונפשית כאחת.

“רציתי לעשות את זה כי ידעתי שהרבה אנשים לא מודעים לקשר בין בריאות מנטאלית ובריאות פיזית”, מספרת הכוכבת, “אנשים נאבקים עם המילים, שומרים הכול בבטן ואינם כנים בפני אחרים, בנוגע לרגשות שלהם. חשוב לדבר על זה, משום שאי אפשר לעשות שום דבר בנוגע לכאב, אלא אם כן מתחילים לדבר עליו. שיחה עם האנשים הנכונים, יכולה לעזור להם להצליח ולקבל את העזרה לה הם זקוקים”.

טיפול מניעתי

הקמפיין מעודד אנשים לערוך בדיקות תקופתיות מידי שנה, גם אם הם לא מרגישים רע מבחינה פיזית.

“העניין הוא, שאנחנו לא באמת יכולים לדעת מה קורה בתוך הגוף שלנו, כמו שאנחנו רואים על החוץ. יכול להיות שנבלה את כל היום בסידור השיער, איפור ולבוש… אבל יש הרבה דברים פנימיים שאנחנו בכלל לא מודעים אליהם”, מספרת לטיפה.

היא מגדישה את החשיבות של בדיקות תקופתיות והתפקיד שהן משחקות בטיפול מניעתי. הבדיקות מסייעות לרופאים לזהות ולטפל בבעיות פוטנציאליות מבעוד מועד, כך שלא יהפכו למפגע בריאותי.

כחלק מהקמפיין, חברת הענק קינגה, מטיילת ברחבי העולם, במטרה להעניק למדינות וקהילות שונות טיפולים בריאותיים-חינמיים: בדיקות של לחץ דם, כולסטרול, רמות הסוכר בדם ו- BMI.

בדיקות שגרתיות, יסייעו לרופאים לאתר חריגות במקרה של מחלות לב, סוכרת ושבץ, כך שיוכלו לסייע ולמנוע התפתחות משמעותית שלהן.

בנוסף לבדיקות, חברת Cinga אף מציעה שירותים של “מדריכי בריאות”, שישיבו לשאלות ויציעו המלצות מגוונות, בנוגע לקיום אורח חיים בריא.

גוף בריא, ראש בריא, אני בריא

כשמדובר בבריאות מנטאלית, מהותי לשים דגש על המצב הנפשי של האדם, שכן הוא משפיע משמעותית על בריאותו. מחקרים רבים מעידים כי בריאות נפשית לקויה, פעמים רבות תורמת לחולי ומצבי סיכון.

לטיפה מציינת, כי נשים נוטות לפתח תופעות חרדה, עצבות וחוסר אונים לעיתים קרובות יותר: “אנחנו מתמודדות עם כל כך הרבה לפעמים, שאנחנו מרגישות שפשוט אין לנו זמן לטפל בעצמנו, כי יש לנו כל כך הרבה דברים לעשות לפני כן… האמת היא שאם אנחנו לא מוצאות את הזמן לטפל בעצמנו, אנחנו לא יכולות לטפל בכולם כמו שצריך. אנחנו חייבות לפנות את הזמן לבריאות שלנו ולשים אותו בראש סדר העדיפויות שלנו – במיוחד אם אנחנו באמת רוצות להצליח בחיים ולדאוג למשפחה ולחברים שלנו”.

באופן כללי, פעמים רבות אנשים טועים לחשוב כי הם צריכים להתמודד עם הבעיות שלהם בעצמם. המחשבה כי הם יכבידו על האחרים, יובכו מהבקשה או שלא יבינו אותם, היא כה מוטעית. פעמים רבות, כאשר אנשים בוחרים לגשת, לדבר ולבקש עזרה – השינוי הוא מאוד מהיר. עד כדי כך, שפעמים רבות הם מתחרטים שלא עשו זאת קודם.

לטיפה מקווה כי הקמפיין שהיא מפתחת עם Cinga אכן יסייע ליצור שינוי חיובי בעבור נשים ברחבי העולם.

 

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

למה קווין לטיפה מפצירה בנשים “לקחת את המושכות” ולהשקיע בבריאות שלהן?

“אנחנו חייבות לשים את הבריאות שלנו בראש סדר העדיפויות שלנו”, קווין לטיפה. החיבור בין בריאות פיזית ובריאות נפשית הוא מבוסס ומהותי: האמת היא שארגון הבריאות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

מאמני הכושר של הסלבים

הם סופגים צעקות, עצבים, מפתחים קשרים אינטימיים, ומכירים אותם באמת, בלי האיפור והבגדים הנוצצים. הכירו

דילוג לתוכן