גרסאת דסקטופ

סיכום שנה: נוטרי די – מותג השנה בתחום הבריאות לשנת 2018

hadshot habriut

סיכום שנה: נוטרי די – מותג השנה בתחום הבריאות לשנת 2018

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

השנה עלתה לתודעה חברת הבריאות נוטרי די, בעיקר עקב שורה של בשורות טכנולוגיות ופיתוחים חדשניים, שאחראים לסדרת תוספים מקצועיים בעלי פטנטים שנבדקו מחקרית.

העליה במספר צרכני התזונה בעולם, ההולכת וגדלה מדי שנה, מביאה עימה אתגרים רבים בפני יצרני התוספים, הנדרשים לספק לנו את המוצרים היעילים ביותר בשביל להצליח ולהביא להשפעה האפקטיבית ביותר על הגוף, הביאה לתחרות רבה בענף. התחרות באה לידי ביטוי בעיקר בהוזלת עלויות החומרים ובחסכון בעלויות מחקר ופיתוח. מוצרי בריאות טבעיים, הינם אחת הדרכים בהם המודעות הנמוכה בעולם יוצרת פערים של מידע בנושא, אותם פערים במידע הצרכני מאפשר לחברות רבות להעתיק את אותו פער של חוסר מידע ולהביא לצרכנים מוצרים בסיסיים עם יעילויות טכנולוגיות נמוכות.

לאור מדיניות ממשלת ארצות הברית המעודדת את השימוש באותם תוספי תזונה ומשתמשת בהם כרפואה מונעת פרטית, המודעות לנושא נמצא בעליה מתמדת. אולם בשל הביקוש ההולך וגדל למוצרי בריאות, וההבנה הנמוכה של מירב הציבור בסוגים השונים של החומרים ואפשרויות השימוש האופטימלי, נוצר בשנים האחרונות שוק עם מחירים נמוכים כתוצאה ממוצרים בסיסיים ונוצר חוסר למוצרי בריאות בעלי יכולת השפעה ויעילות רצויים.

את פרס מותג השנה בתחום הבריאות הענקנו השנה לחברת נוטרי די, שהצליחה באופן יוצא דופן להוביל מגמה של תוספי בריאות עשירים טכנולוגית גם לאלו בעלי הבנה נמוכה בתחום ולהנגיש אותם לצרכן הסופי תוך הבנה ומקצועיות מתקדמת בשימוש בחומרים מבוססים מדעית.

מתפתחים מעבר לים (צילום: מתוך אתר החברה)

נוטרי די, שהוקמה בשנת 2012, פיתחה השנה את המוצרים האלו בעיקר עקב התפתחותה מעבר לים.
״ישראל, כך מסתבר, היא שוק קטן יחסית״ כך אומר רובי פיאצה, מנהל הפיתוח של החברה. ״הפעילות בישראל היא מדהימה, הרבה מעבר לתחזיות. אולם בשל מספר התושבים הנמוך, פוטנציאל הגדילה שלנו מאוד מוגבל כאן. העלויות הגבוהות והמטרה להיות במחיר נגיש לכולם, מחייבים אותנו להרחיב את המודל אל מעבר לים״.
״השנה״ אומר פיאצה, ״ביצענו מספר שיתופי פעולה עם מפיצים גדולים במספר מדינות באירופה, שהראשונה שבהם היא ברית המועצות ובקרוב ייחתם גם שיתוף פעולה גם בארצות הברית. אנו נעזרים במרכזי הפצה לוגיסטים מרכזיים, במטרה למקד את עיקר הפעילות מעבר לים. עבודה רבה עוד לפנינו אולם אנו מאמינים שניתן יהיה לשכפל את ההצלחה בישראל למדינות נוספות בעולם״.

הפרס הוענק לנוטרי די, בעקבות מספר בשורות ופיתוחים טכנולוגים בתחום, ביניהם הכורכומין, הפרוביוטיקה, הקולגן, החמוציות, המורינגה ועוד. ״הפיתוחים״ אומר פיאצה, ״הינם תוצר של מחקרים ובחינת הממצאים, המאפשרות ליעל בצורה מבוססת מדעית את מידת ההשפעה של הרכיבים השונים, אשר לרוב מוגנים בפטנט״.

בתשובה לשאלה “היכן תהיו בעוד 5 שנים?” השיב פיאצה: “בעוד חמש שנים אנחנו נהיה חברת מחקר ופיתוח עצמאית. אנחנו רוצים לתמוך בעולם המחקר כך שנוכל להפיץ לעולם בשורות שנחקרו מדעית ופותחו לצורך השגת שיפור משמעותי באורך החיים.
ממשלת ארצות הברית תומכת בעולם תוספי התזונה וישנן הקלות משמעותיות לחברות אשר מפתחות את התחום.
בישראל הנושא עוד בחיתוליו, אולם אנו רואים כבר היום שיותר ויותר רופאים ממליצים לשלב תוספי תזונה בתפריט היומי. תוספי תזונה נמכרים כבר היום בקופות החולים, אולם על מנת להמשיך ולהביא מוצרים מתקדמים טכנולוגית, יש מקום להקמת גוף פיתוח מקצועי”.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

סיכום שנה: נוטרי די – מותג השנה בתחום הבריאות לשנת 2018

השנה עלתה לתודעה חברת הבריאות נוטרי די, בעיקר עקב שורה של בשורות טכנולוגיות ופיתוחים חדשניים, שאחראים לסדרת תוספים מקצועיים בעלי פטנטים שנבדקו מחקרית. העליה במספר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן