גרסאת דסקטופ

נוטרי די ההצלחה הגדולה בתחום תוספי התזונה

hadshot habriut

נוטרי די ההצלחה הגדולה בתחום תוספי התזונה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

דווקא בעידן בו למחיר יש ערך עליון, דווקא בימים בוא איכות המוצרים נפגעת, דווקא בימים בוא המודעות לבריאות גדולה יותר וההיצע בהתאם, צמחה מישראל חברת תוספי תזונה צעירה, רעננה, שעושים דברים קצת אחרת:

מי מאיתנו כבר לא משתמש בתוספי תזונה כל בוקר, ישנם כבר רבים שמשלבים 6-7 סוגי תוספי תזונה שונים בבת אחת במינונים של 2-3 כמוסות מכל סוג, לכן דווקא בעידן שבו יש חשיבות גדולה יותר למה שנמצא בתוך הכמוסות, יש מחסור במוצרים שמשלבים גם איכות חומרים גבוה וגם מחיר הוגן.

לאור המודעות ההולכת וגדלה בעולם ולאור העובדה שמדיניות ממשלת ארצות הברית מעודדת את השימוש באותם תוספי תזונה, ישנם כיום חברות lowcost רבות, שמבוססות מחיר בלבד ואינן משקיעות בטכנולוגיות חדשות המאפשרות שימוש יעיל יותר בחומרי גלם נכונים יותר.
שוק הlowcost, המאפיין בעיקר צרכנים בעלי מודעות נמוכה יחסית, טומן בחובו לרוב מידע חלקי ולא מדוייק על חומרי הגלם, דבר שמחטיא את המטרה הבריאותית של תוסף התזונה. דבר שמקשה מאוד על אופן הבחירה בין תוסף תזונה איכותי לבין תוסף תזונה זול.

נוטרי די היא חברה שצמחה כאן בישראל, בשנת 2012 ומתמחה בדרכי הפצה נוחים ויעילים. היא פועלת באמצעות המפעלים המובילים בישראל ומפיצה את המוצרים החדישים ביותר, בטכנולוגיות העדכניות ביותר, לצורך פעילות והשפעה היעילים ביותר.
היא עובדת ישירות מול היבואנים והמפעלים המובילים, ביניהם סופהרב (יבואנית סולגאר), מעבדות צמחי מרפא ועוד. היא צמחה מתוך צורך והבנה שתוספים זולים יש הרבה, אבל יש מחסור אמיתי בתוספי תזונה מחומרים מתקדמים, לכן היא מפתחת כל העת תוספים חדשים, בטכנולוגיות המתקדמות ביותר וכל זה ביעילות ובמחירים משתלמים.

בין מוצריה ניתן לראות טכנולוגיות מתקדמות כגון הכורכומין terra בעוצמה גבוהה משמעותית בטכנולוגית שחרור מושהה, מורינגה terra החזקה פי 10 ממורינגה רגילה, קולגן שעבר תהליך הידרוליזה, חמוציות פטנטיות קראן מקס ועוד מוצרים רבים בליין מוצרים רחב משמעותית של למעלה מ120 מוצרים. החברה שמה לעצמה למטרה להמשיך ולשרת את הקהל בישראל במחירים זולים משמעותית וזאת על מנת לבסס את תשתית התפתחות שלה בעולם.
כיום מוצריה נמכרים במספר מדינות באירופה, באתרים מקצועיים בארה״ב ובמגוון מקומות בעולם, כאשר המוטו העומד לנגד עיניה הוא להמשיך ולשמור על איכות מוצרים מהגבוהים בעולם על מנת לחדור ליותר ויותר שווקים.

“איכות מוצרים מהגבוהים בעולם” (מקור: איתן אלמוג)

לדברי ראובן פיאצה, יועץ הפיתוח העסקי בחברה, המגמה של ההתרחבות היא המשימה הגדולה ביותר העומדת לנגד עיננו, כאשר אנו צופים שנעבור לרווחיות עד שנת 2023. הטעות הבסיסית של החברה הייתה למעשה להתחיל בישראל, דבר שעיקב משמעותית את כל תהליכי הפיתוח. ״ישראל היא מדינה קטנה, ובשביל לייצר מוצר איכותי וגם למכור אותו במחירים טובים צריך מסות. אי אפשר למכור 2 חבילות כורכומין ברמה כזאת, ב160 שקל, עם משלוח חינם ועוד להישאר רווחיים.
החברה תמשיך לשרת את הקהל בישראל אומר פיאצה, אבל בשביל שהעסק יהיה כלכלי אנחנו חייבים להתמקד בשווקים נוספים.

כיום פועלת החברה בערים מרכזיות באמצעות מפיצי משנה בשיתופי פעולה במגוון מדינות שהולך וגדל, כאשר השאיפה היא להקים מרכז הפצה מרכזי בכל יבשת ולשווק ישירות משם. כבר כיום, עיקר הפיתוח נעשה באירופה והמטרה הראשונה כשהחברה תהיה רווחית היא להקים בסמוך אליו את מרכז ההפצה.

בישראל, ניתן להשיג את מוצריה אונליין באתרים מורשים כגון טבע בריא, פארם סטור, וגן מרקט, xwear, בודי ישראל ועוד.
“בחרנו באתרים כגון טבע בריא ממספר סיבות” מוסיף פיאצה, “כאשר המרכזית שבהן היתה יעילות ההפצה והשענות על ערוצי שיווק קיימים. ” לפי חישוב פשוט, במחירים אלו, צרכן תוספי תזונה שהיה צורך בעבר תוספים ב500 שח בחודש, יכול כעת להוזיל את העלויות ב40-50 אחוזים. יש להעריך כי ההצלחה שנחלה החברה בישראל, תצליח לשכפל את עצמה בשווקים נוספים בעולם.

האם הכניסה לשוק הישראלי לא תכביד לאורך זמן ככל שהפריסה העולמית תגדל?

לדברי פיאצה “אין לנו ספק שהפעילות בישראל מעכבת את הצמיחה, אולם אנו מחוייבים בראש ובראשונה ללקוחות שתומכים בנו ומאפשרים לנו לבצע את השלב הבא. מדובר בהתייעלות משמעותית ואני מבטיח לך שאנו נקפיד שהקהל בישראל ימשיך ליהנות מהמוצרים והמחירים ללא קשר להמשך התרחבותנו בעולם”

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

נוטרי די ההצלחה הגדולה בתחום תוספי התזונה

דווקא בעידן בו למחיר יש ערך עליון, דווקא בימים בוא איכות המוצרים נפגעת, דווקא בימים בוא המודעות לבריאות גדולה יותר וההיצע בהתאם, צמחה מישראל חברת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן