גרסאת דסקטופ

סולגאר קולגן וחומצה היאלורונית חוות דעת

סולגאר קולגן וחומצה היאלורונית חוות דעת

סולגאר קולגן וחומצה היאלורונית חוות דעת

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

סולגאר קולגן וחומצה היאלורונית חוות דעת

בשנים האחרונות יש באז בלתי פוסק סביב היתרונות של חומצה היאלורונית בתחום טיפוח העור והקולגן. כל חברות הקוסמטיקה הגדולות מציעות מוצרים (סרומים, זריקות וקרמים) כאשר המטרה היא לספק לגברים ונשים עור בריא וחיוני יותר.

מהי חומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית היא חומר הנמצא באופן טבעי כמעט בכל תאים בגופנו. החומצה היאלורונית היא מרכיב חשוב ביותר בעור והיא מעורבת בתיקון רקמת העור ובריכוז הבריא של מולקולות מים בתוכו (יצירת לחות). חומצה היאלורונית גם תורמת רבות לנדידת והתרבות תאים ומשתתפת באיתות הבין תאי. למרות שחומצה היאלורונית אינה מכילה מים, יש לה את היכולת הייחודית לשמור על פי 1000 ממשקלה במים.

מה מיוחד בשילוב של חומצה היאלורונית וקולגן?

ממש כמו חברי ילדות קרובים שיכולים לסיים את המשפט איש של רעה, קולגן וחומצה היאלורונית של סולגאר תומכים ומשלימים זה בזה בצורה מושלמת. ביחד הם משפרים את יכולתו של הגוף לייצר ולסנתז, או להשתמש בקולגן. ע”י נטילת קולגן וחומצה היאלורונית אנחנו מגבירים את האפקטיביות של שניהם. אחד התפקידים העיקריים של חומצה ההיאלורונית הינו שימור המים ברקמות העור וייצור הלחות בעור, תפקיד הקולגן הוא לשמור על גמישותו וחוזקו של העור. יחדיו הם מהווים שילוב אופטימלי לחידוש עור הפנים. השילוב העוצמתי שלהם מגדיל מאוד את השפעת הקפסולות ומאפשר דרך מוצר יחיד להחזיר את הגמישות והלחות לעור פנינו.

מהו המינון של חומצה היאלורונית במוצר – קולגן וחומצה היאלורונית סולגאר

המינון של חומצה ההיאלורונית בקפסולה אחת הינו 120 מ”ג – זהו המינון הגבוה ביותר לחומצה היאלורונית הנמכרת בישראל.

סולגאר קולגן וחומצה היאלורונית – מה מיוחד בשילוב זה?

במחקרים שנעשו בשנים האחרונות נמצא שכאשר מוסיפים לקולגן, חומצה היאלורונית, הדבר מגביר מאוד את כושר ספיגת החלבון. החומצה ההיאלורונית היא למעשה מולקולת ענקית דמוית ג’ל, המיוצרת בגופנו באופן טבעי. כמו הקולגן, גם הייצור של חומצה היאלורונית מתמעט במשך השנים, מה שניכר במיוחד במפרקים ובעור. תפקידה העיקרי הוא שמירת הלחות העור וסיכוך של המפרקים והעיניים, כמו כן החומצה אוגרת וסופחת מולקולות מים רבות מאוד. עם השנים ייצור החומצה ההיאלורונית מצטמצם בגוף, מה שעלול לגרום למראה של עור חסר חיים וקמטים רבים, כמו כן עלולה להיווצר שחיקת הסחוס ועלייה בכמות דלקות מפרקים.

קולגן וחומצה היאלורונית של סולגאר

סולגאר חומצה היאלורונית וקולגן – מה מיוחד בפטנט של חברת סולגאר?

לחברת סולגאר יש פטנט ייחודי – השילוב של חומצה היאלורונית וקולגן, נעשה בספיגה מקסימלית בצורה טובה יותר מאשר המתחרים. הייחודיות של הפטנט היא ספיגה אפקטיבית של המולקולות הגדולות שבלעדי הפטנט היו  במערכת העיכול מתפרקות ללא ספיגה יעילה במערכת הדם. בנוסף לכך הפטנט מעודד של חברת סולגאר הוא של ביוסינתזה פנימית של קולגן נוסף והחומצה ההיאלורונית.

קולגן וחומצה היאלורונית סולגאר חוות דעת – האם הפטנט של חברת סולגאר עבר מחקר קליני?

הפטנט של חברת סולגאר עבר מחקר קליני שממצאיו הוכחו. דרך המחקר הוכיחו שרכיבי הקפסולה מגיעים באמצעות כלי דם אל העור ואל שכבת הדרמיס. (השכבה שנפגעת בצורה הקשה ביותר מנזקי קרני השמש, זיהום סביבתי ויובש)

סולגאר קולגן וחומצה היאלורונית חוות דעת – מה היתרון של שימוש יומיומי בתוסף תזונה זה?

המשמעות היא מהפך אמיתי באופן הטיפוח של העור – אידאלי לכל מי שרוצה לטפח את עורו באופן עצמאי,  ללא כל צורך ברופא פלסטי, (הליך פולשני ויקר מאוד ופעמים רבות גם כואב). מאות אלפי לקוחות בכל רחבי העולם מעידים על המוצר ועל האופן בו שינה את חייהם.

קולגן וחומצה היאלורונית סולגאר המלצות

כיום יש חברות רבות המשווקות מוצרי קולגן שונים, אך אין ספק שהמוצר של סולגאר הינו מהטובים ביותר בשוק. איכות ספיגה הגבוהה יעילה בטווח הארוך ומסייעת גם בחיזוק הציפורניים והשיער ושיפור מראה העור, כמו כן היא מסייעת בחיזוק המפרקים ועוזרת במניעת כאבי מפרקים ושיפור חילוף החומרים.

סולגאר קולגן וחומצה היאלורונית מחיר

את הכמוסות קולגן של סולגאר ניתן לקנות באתרים רבים אונליין ולפיכך חשוב לבצע השוואת מחירים ולמצוא את המקום שמספק כמוסות סולגאר קולגן מחיר אטרקטיבי אך לא פחות חשוב מכך שהמשווק הינו אמין.

אם את רוצה לדעת עוד על קולגן וחומצה היאלורונית סולגאר מחיר המוצר ופרטים נוספים, את מוזמנת לצור איתנו קשר כאן.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

סולגאר קולגן וחומצה היאלורונית חוות דעת

סולגאר קולגן וחומצה היאלורונית חוות דעת

סולגאר קולגן וחומצה היאלורונית חוות דעת בשנים האחרונות יש באז בלתי פוסק סביב היתרונות של חומצה היאלורונית בתחום טיפוח העור והקולגן. כל חברות הקוסמטיקה הגדולות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן