גרסאת דסקטופ

פנים בריאות: כך תכיני מסיכת פנים בריאה בקלות

shutterstock_1069052690 (1)

פנים בריאות: כך תכיני מסיכת פנים בריאה בקלות

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

 ללא כימיקלים ובלי להוציא הון, ניתן להכין מסכות טבעיות בבית

רשתות השיווק מלאות בתכשירי טיפוח שונים ומגוונים לכל סוגי עור הפנים. מדובר במוצרים שעברו תהליכי פיתוח וניסויים לפני שהגיעו אל המדף. בעקבות כך, רבים מהם עולים לא מעט כסף. כמו כן, אם תציצו על רשימת הרכיבים של כל מוצר, תגלו רשימה ארוכה, שרובה מורכבת משמות לא מוכרים.

מה שהרבה מאיתנו נוטים לשכוח הוא שהטבע נגיש, ומלא במתנות יקרות ערך שניתן פשוט להשתמש בהן. ברוב המקרים, אין צורך לבזבז מאות שקלים על קרמים, מסכות, וטיפולים קוסמטיים מיוחדים. ניתן להשתמש ברכיבים טבעיים שיש לטבע להציע לנו, ואף אפשר למצוא בכל מטבח ביתי.

אין זה משנה מה סוג העור שלכן, שומני, יבש, או אקנה, ניתן להכין מסכה טבעית המתאימה לכל סוג עור במיוחד. נכון, רבים מאיתנו מתעצלים ומשלמים עבור תכשירי קוסמטיקה מוכרים, או קופצים לביקור אצל הקוסמטיקאית. אך תוך מספר דקות, ובאמצעות רכיבים פשוטים ניתן להכין מסכה טבעית, ללא כימיקלים, המתאימה בדיוק לסוג העור שלך. קבלי מתכונים ל-7 מסיכות, המותאמות לסוג העור והצרכים שלך, ושתוכלי להכין בקלות בעצמך בבית:

  1. קפה וקקאו- מתאים לכל סוגי העור. מדובר במסכה פשוטה להכנה, שתגרום לעור שלך לחדש תאים, ולהתרענן. הקפה מזרים את הדם, ועשיר בנוגדי חמצון, הקקאו מחטא ומכווץ את העור. לקפה והקקאו הוסיפו יוגורט ודבש, ערבבו הכל ביחד, מרחו על הפנים, והמתינו כרבע שעה.
  2. סוכר חום ושמן קוקוס- פילינג עדין לפנים. סוכר חום מוריד תאים מתים, ושמן הקוקוס מזין את העור. ערבבו את הרכיבים יחד, מרחו על הפנים, ועסו בעדינות בצורה מעגלית במשך דקה או שתיים. לאחר מכן שטפו את הפנים. מומלץ להשתמש במסכה זו אחת לשבוע.
  3. יוגורט ובננה- מסכה לעור יבש. הבננה עשירה בחומרים הגורמים לעור להיות גמיש וחיוני יותר, והיוגורט מזין את העור ומעניק לו מראה בריא. מומלץ להשתמש ביוגורט בעל אחוזי שומן גבוהים. לערבב, למרוח, ולחכות עשרים דקות.
  4. פאפיה ודבש- מסכה לעור הנוטה לפיגמנטציה ואדמומיות. הרכיבים בריאים מאוד לעור, ועוזרים בפירוק חלבונים, מה שמעניק לעור מראה זוהר. ערבבו בבלנדר, מרחו, והשאירו כ-15 דקות עד השטיפה.
  5. דבש וקינמון- מסכה המתאימה לעור שמן. הקינמון והדבש מחטאים את העור, ומזרים דם, מה שיוצר מראה זוהר ורענן. ערבבו הכל ביחד, מרחו, והמתינו כ-15 דקות.
  6. תפוח אדמה ומלפפון- מסכה לכהויות מתחת לעיניים. קלפו את המרכיבים, הכניסו לבלנדר עד שתקבלו מרקם נוזלי ודליל. טבלו צמר גפן, והניחו על העיניים כעשר דקות.
  7. מסכה לטיפול בקמטים. רכיבים: אבוקדו מרוסק היטב, כפית דבש, חלמון, כף שמן שקדים, ושתי כפיות של וזלין. חממו את הוזלין מעט, והוסיפו את הדבש, מיד לאחר מכן, את כל החומרים, כאשר את החלמון תשאירו לבסוף. ערבבו הכל יחדיו, מרחו על הפנים, והמתינו כחצי שעה.

שימו לב: לפני תחילת העשייה, הקפידו להשתמש בסביבה נקייה, סטרילית, ובכלים נקיים. עדיפות לכילים חד-פעמיים. כאשר המסכה מוכנה לשימוש, נסו קודם למרוח מעט על מקום אחר בגוף, בכדי לגלות אם ישנה רגישות לא צפויה לאחד מהחומרים. ולבסוף, כשהגיע זמנה של המסכה לרדת, השתמשו במגבות ומטליות סטריליות, והחליפו אותן לאחר כל שימוש.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

פנים בריאות: כך תכיני מסיכת פנים בריאה בקלות

 ללא כימיקלים ובלי להוציא הון, ניתן להכין מסכות טבעיות בבית רשתות השיווק מלאות בתכשירי טיפוח שונים ומגוונים לכל סוגי עור הפנים. מדובר במוצרים שעברו תהליכי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן