גרסאת דסקטופ

קולגן כדורים מחיר

קולגן כדורים מחיר

קולגן כדורים מחיר

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

איך בוחרים נכון כדורי קולגן

לא מעט חברות מציעות כיום כדורי קולגן וכן בטבליות, בכמוסות ובאבקה. ההבדל העיקרי טמון בכך שאבקה יכולה להגיע לא רק בשקיות קטנות המחולקות למנות יומיות, אלא גם באריזה גדולה שממנה אתם נוטלים בכל יום את המנה שלכם. לא פעם הכדורים עולים יותר מאבקה כזו, שאותה מערבבים עם נוזלים, ויש מי שגם יותר נוח לו ליטול כדורים מאבקה. אך בדרך כלל הם גם יעלו יותר.

מעבר לכך, אין הבדלים בין כדורים לאבקות הנובעים מהתצורה, אך כמובן שיש הבדלים בין המוצרים השונים של קולגן. למשל, בכל מקום מציעים עבור קולגן בכדורים מחיר שונה, הנובע מהמותג שעומד מאחורי המוצר, מרכיבים ופטנטים שהוא מכיל, מטכנולוגיית ההידרוליזה ומשיקולים נוספים של היצרנית והמשווקת. אמנם המחיר חשוב לכולנו, ולעיתים ישנם פערים של מאות שקלים בין המוצרים, אך לא פחות חשובה היא איכות המוצר והאפקטיביות שלו.

אז איך לבחור כדורים?

יש כמה פרמטרים בסיסיים שכדאי לבדוק לפני קניית כדורי קולגן. ראשית, אין לוותר על מוצר שעבר הידרוליזה, שאם לא כן היעילות נמוכה מאוד. וכאשר מדברים על יעילות הכוונה היא לרמת הספיגה של הקולגן בגוף. יש להבין שמולקולות של קולגן הן גדולות מאוד, ולכן גם אין טעם לקנות תכשירים קוסמטיים למריחה על העור. הקולגן פשוט לא יכול לחדור פנימה ולא משנה כמה חזק מעסים אותו. באותו האופן, קולגן שלא עבר הידרוליזה (פירוק) אמנם ייספג בגוף אבל ברמה נמוכה מאוד, ולכן גם מנה יחסית גדולה תספק רמה נמוכה בהרבה מאשר מוצר שעבר הידרוליזה בטכנולוגיה מתקדמת.

קולגן טבליות

בנוסף, כדאי מאוד להקפיד שלצד הקולגן יהיה במוצר גם ויטמין C. אמנם, כדורים קולגן עשויים להכיל תוספים רבים, החל בספירולינה ועד לחומצה היאלורונית, אך המרכיב החשוב ביותר הוא ויטמין C שמעודד את ספיגת הקולגן בגוף. יחד עם זאת, אם אין במוצר תוספת של ויטמין C כדאי לפחות שתבלעו את הכדור עם מיץ תפוזים, לימונדה סחוטה טבעי, או אכלו פרי הדר או כל מזון אחר שנותן בוסט של הויטמין הזה לגוף.

עוד חשוב לבדוק מהו מקור הקולגן שבכדורים, כשבדרך כלל המקור יהיה עוף, בשר או דגים. חשוב להבין שישנם סוגים שונים של קולגן, ושבכל מקור יש ריכוז שונה שלהם. במידה והכוונה היא ליטול כדורי קולגן לצורך שמירה על עור הפנים, טיפוחו ושיקומו, ההמלצה היא על מקור דגים מפני שיש בהם רמה גבוהה יותר של קולגן מסוג 1 שהינו חיוני לבריאות העור, מפני שרמת הספיגה טובה יותר, ומפני שלצריכת אבקות מבעלי חיים ימיים יש יתרונות נוספים. יחד עם זאת, גם כדורים ממקור בשר יעשו את העבודה למי שמסיבה כזו או אחרת אינה רוצה מקור דגים.

ולבסוף, הקפידו לקנות את הכדורים ממשווק אמין ומוכר, ומיצרנית בעלת מוניטין טוב.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

קולגן כדורים מחיר

קולגן כדורים מחיר

איך בוחרים נכון כדורי קולגן לא מעט חברות מציעות כיום כדורי קולגן וכן בטבליות, בכמוסות ובאבקה. ההבדל העיקרי טמון בכך שאבקה יכולה להגיע לא רק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן