גרסאת דסקטופ

קולגן עם חומצה היאלורונית לבליעה

כדורי קולגן סולגאר

קולגן עם חומצה היאלורונית לבליעה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

קולגן וחומצה היאלורונית – הולכים השניים יחדיו

קולגן וחומצה היאלורונית הם שניים מהשמות החמים ביותר בעולם הקוסמטיקה הרפואית  בפרט, והקוסמטיקה בכלל. בעוד שהקולגן הוא החלבון השכיח ביותר בגופנו ובעל תפקיד מרכזי בשמירה על האלסטיות ומתיחות העור, הרי שהחומצה ההיאלורונית אחראית על הקניית לחות ונפח לעור הפנים. בשורות הבאות יובא מידע חשוב על תכשירים המכילים קולגן עם חומצה היאלורונית.

כמה דברים שכדאי לדעת

כדורי קולגן עם חומצה היאלורונית מספקים מענה לצרכים מהותיים של נשים המעוניינות לשמור על מראה עור הפנים ולטפח אותו. למעשה, הם לוקחים את היתרונות והסגולות של הרכיבים הללו, ומכניסים אותם לתוך כדור (או אבקה) שקל מאוד לבלוע בכל זמן ובכל מקום. זאת, להבדיל מהצורך להגיע אל הקליניקה של הרופא לביצוע הזרקות של חומצה היאלורונית וחומרי מילוי אחרים. אמנם, יש הבדלים בין התוצאות שניתן להשיג עם כדורים והזרקות, אבל כעת אפשר ליהנות מטיפוח מתמיד של העור באופן קל, פשוט ונוח לכל אחת. בנוסף, אלו תכשירים שניטלים דרך הפה (באופן פומי) מפני שהקולגן חייב לחדור אל השכבות העמוקות של העור על מנת להשפיע, כך שתכשירי מריחה למיניהם המכילים אותו אינם עושים את העבודה.

כמה מילים על חומצה היאלורונית

קולגן עם חומצה היאלורונית לבליעה מספקת לכן את אחת החומצות החשובות ביותר למראה עור הפנים. זוהי חומצה שמצויה ומיוצרת בגוף באופן טבעי, רק שכמותה יורדת עם השנים. היא מעניקה לעור גמישות, רעננות, לחות ונפח, ולמעשה אפשר לקרוא לה קרם לחות טבעי ופנימי של גופנו. כוחה של החומצה הוא ביכולת של כל מולקולה שלה למשוך 1,000 מולקולות של מים, דבר המקנה לחות ונפח לעור עם שיפור של קמטים, קמטוטים ואף קווי מתאר. היא משפור את מראה, בריאות ומתיחות העור, ומובילה לייצור מוגבר של אלסטין, קולגן ועוד חומצה היאלורונית באופן פנימי בגוף. אין להתפלא אם כך על השילוב של אבקת קולגן עם חומצה היאלורונית.

תפקידו של הקולגן

טבליות קולגן וחומצה היאלורונית עשירות כמובן בחלבון הנפוץ ביותר בגופנו, שקיים במפרקים, בשערות, בעצמות, בכלי הדם ובעור. גם כאן, עם השנים ובעיקר ממחצית העשור השלישי לחיים, יש ירידה בקצב הייצור ובכמות הקולגן בגוף המובילה להיווצרות קמטים, למראה רפוי וליובש. לפיכך, כדורי חומצה היאלורונית וקולגן משיבים את ריכוזו של החלבון לרמות גבוהות יותר, ומובילים לשיפור במראה עור הפנים, צמצום של קמטים, התמלאות של השיער, ויתרונות בריאותיים ואסטטיים נוספים כגון חיזוק של כלי הדם, הקלה בכאבי מפרקים, ועוד.

יתרונות הקולגן

לדעת מה אתן קונות

חשוב לדעת שיש כמה וכמה חברות המייצרות ומשווקות כיום קולגן וחומצה היאלורונית לבליעה. מטבע הדברים תהיו מעוניינות לקנות מוצר אפקטיבי ואיכותי, ולכן כדאי לעשות מחקר מקדים קצר. קודם כל, מעת לעת מתפרסמות באינטרנט על קולגן וחומצה היאלורונית חוות דעת, אז קראו קצת ושימו לב מי כתב אותן ומהי הכשרתו. בנוסף, אם קיבלתן על קולגן וחומצה היאלורונית המלצות מחברה או מבת משפחה שאתן סומכות עליה, זהו בהחלט צעד בכיוון הנכון. רק שאלו את הממליצה מדוע היא עושה זאת: האם בגלל שיש שינוי מהותי במראה ובמרקם עור הפנים שלה, ואם כן – האם אתן גם מבחינות בכך?

כמו כן, חשוב לזכור שבשוק מוצע עבור קולגן וחומצה היאלורונית מחיר שונה מצד יצרנים ומשווקים שונים. בהחלט כדאי לבצע השוואת מחירים ובכך לחסוך עשרות שקלים ואף למעלה מכך. רק השתדלו שהמחיר המשתלם לא יבוא על חשבון האיכות, הנמדדת בין היתר במקור החלבון, בתהליך ההידרוליזה, ברכיבים המוספים אל המוצר, וכדומה. לכן, גם אם ראיתן קולגן וחומצה היאלורונית במבצע, לפני שאתן מוסיפות אותה לעגלה הפיזית או הוירטואלית שלכן, קראו היטב את הפרטים ובכל מקרה כדאי לתת עדיפות ליצרנית מוכרת שידועה בטיב מוצריה.

בשורה התחתונה

אפשר לקנות קולגן וחומצה היאלורונית בכדורים או באבקה, וליהנות מתרומה משמעותית לשגרת הטיפוח של העור הפנים, הצוואר, המחשוף ומעוד שורה של יתרונות בריאותיים ואסטטיים. מוצרים אלו משלבים את האפקטים הכפולים של שני המרכיבים שגם משתלבים ותומכים זה בזה, אולם כדי ליהנות מהיתרונות יש לקנות מוצרי איכות המבוססים על מחקרים שביצעה יצרנית אמינה ומוכרת.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

גרסאת מובייל

כדורי קולגן סולגאר

קולגן עם חומצה היאלורונית לבליעה

קולגן וחומצה היאלורונית – הולכים השניים יחדיו קולגן וחומצה היאלורונית הם שניים מהשמות החמים ביותר בעולם הקוסמטיקה הרפואית  בפרט, והקוסמטיקה בכלל. בעוד שהקולגן הוא החלבון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות הגולשים

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן